Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lenin halálát meghamisították

2018. augusztus 30. - Csősz Roland

lenin.jpgA hivatalos jelentés szerint Vladimir Iljics Uljanov, ismertebb nevén Lenin halálát három agyvérzést és egy gyilkossági kísérletet követő testi gyengülés okozta. Évtizedekig terjesztették ezt a verziót, holott belsőbb körökben mindig is sejteni lehetett, mi okozta a szovjetek első vezetőjének valódi halálát. Meglepő módon nem mérgezés vagy egyéb hatalmi harc áll a háttérben.

Természetesen a három stroke elkerülhetetlenül legyengítette Lenin szervezetét, de ma már szinte bizonyos, hogy ennél több állt a háttérben. Élete végére lebénult, elméje eltompult, de a szovjet vezetés az agyvérzéssel magyarázta Lenin dührohamait és mániás viselkedését is. Az egyetlen ember pedig, aki ki merte mondani a történtek mögött húzódó valóságot, a kutyákkal való kísérletéről híres Ivan Pavlov volt. Az az orvos, akinek hála megérthettük a feltételes és feltétlen reflexek különbségét és azok működését.

pavlov.jpg„A forradalmat egy szifiliszes agyú őrült kreálta” – valahogy így lehetne lefordítani Pavlov azon mondatát, ami aztán központi szerepet töltött be később Helen Rappaport történész kutatásában, aki Lenin élete és halála után nyomozott. Az óriási cenzúra ellenére Pavlov azért írhatott le hasonlókat, mert maga Lenin biztosított neki védettséget.

Rappaport arra jött rá, hogy Lenin valószínűleg még 1902-ben kapta el a szifiliszt egy párizsi prostituálttól. Mindez persze nem volt ismeretlen a Kreml orvosai előtt sem, csak mint kiderült, megfenyegették őket a hallgatásukért. Pavlov viszont történetesen jóban volt egy bizonyos Mikhail Zernov nevű orvossal, akivel az egyik beszélgetését dokumentálták is. Ebben a párbeszédben tárgyalták meg többek közt azt is, hogy Leninnek ugyanazon klasszikus tünetei mutatkoztak, mint egy szifilisz betegnek – beleértve a kezelés nélkül maradt betegek bénulását.

Az iménti beszélgetést 1928-ban, tehát négy évvel a szovjet vezér halála után folytatták le New Yorkban. Pavlov egyébként is kapcsolatban állt több olyan tudóssal, akire Lenin agyának vizsgálatát bízták annak halála után. Mivel azonban őket elhallgattatták, érthető módon Pavlov vált gyakorlatilag az egyetlen szócsövükké, aki még oltalmazottsága ellenére sem merte valószínűleg kockára tenni a valóság nyílt hangoztatását. Tulajdonképpen az is csoda, hogy fenti szavait leírhatta valaha, büntetés nélkül.

A szifilisz gyógyítása Lenin idején még valóban gyerekcipőben járt, és bár már sikerült a XX. század elején beazonosítani a kórokozót, az első gyógymód csak 1943-ban, a második világháború idején készült el, így Lenin halála valószínűleg elkerülhetetlen lett volna. A kérdés, hogy vajon mennyit számított volna a népnek, ha fény derül vezetője parázna életére?

A szifilisz tüneteiről részletesen olvashatsz honlapunkon, mert még ma is létező betegség, a kezelés pedig annál hatásosabb, minél hamarabb megkezdik a fertőződéshez képest.

A bejegyzés trackback címe:

https://stopstd.blog.hu/api/trackback/id/tr7014209573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ételizésítő 2018.08.30. 16:52:22

@Etniez:
@Ad Dio:
Ez rólatok is elmondható.

@DFK:
Igen, ez pontosan olyan tényszerű, mint a fenti írás.

@Macskond:
Hát nem úgy tanították. Mint ahogy valószínűleg nem is igaz.

Ad Dio 2018.08.30. 17:18:35

@ételizésítő:

Az ugye megvan, hogy egy rohadt tömeggyilkos állatot védsz? Nem menő... csak szólok... ja, én viszont nem kívántam a Te halálodat... merthogy normális emberek halálát kívánni pláne nem menő... Te se tegyél olyat ami nem menő ;-).

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.08.30. 17:24:21

@Kara kán: Ezt minden felvilágosult elme tudja : Akkor gyöttek át, amikor az őrnagy eccer szabdságon volt és 3an átjutottak a csillagkapun (láthatalanul!)
NAmost az egyik a TRUMP-ban van, a Másik a Putyinban a harmadik ( a kis kövér goauld) az meg a...

kiskutyauto 2018.08.30. 19:01:06

Azért őrült nem volt. Meglehetősen tehetséges politológus volt, legalábbis még a világháború illetve a forradalom elején... ha meg is őrült végül inkább attól, hogy látta, nem tudja kezében tartani az országot, nem tudja a békét csak erőszakkal és zsarnoksággal fenntartani, tehát hiába győzött, mégis vesztett, ráadásul Sztálin a nyakába lihegett és napról napra jobban hálózta be. (olyan elmélet is van pl, hogy konkrétan mérgezte)... Szóval Pavlov ide vagy oda, nem vennék mérget erre a teóriára sem... Nyilván a náci és impi troll picsogás kórusában nehéz tiszta képet alkotni róla.

rallus 2018.08.30. 19:44:51

@kiskutyauto: Valóban okos volt, mert amikor a németek pénzén hazatért gyengíteni a hazáját, ügyesen beköltözött egy volt cári palotába és értékes seggét is a kivégeztetett cári család Rolls-Royce-autójában hurcoltatta. Az élet kegyes volt hozzá, mert a szifilisz megelőzte Sztálint , aki kitömette és mutatványt csinált belőle...

John Szigethy 2018.08.30. 20:20:55

Lenin egy aljas szarházi, egy darab fekália.

John Szigethy 2018.08.30. 20:23:23

Ady is egy szarházi kurvabaszó lator.

kewcheg 2018.08.30. 21:50:37

Megdöglött elvitte a patás. Több szót nem is érdemel....

ételizésítő 2018.08.30. 22:19:58

@Ad Dio:
A magyar pénzeken is rohadt tömeggyilkos állatok vannak.
Ráadásul ezek közül a többség a saját népét gyilkoltatta. I. István pl. több tízezret csak azért, mert nem voltak hajlandók a keresztény hitre áttérni. De elég megnézni a törvényeit.
És ez a világ minden XX. század közepe előtti királyára igaz. Meg a nagy Amerikára is, minden elnökére.
Lenin nem volt rosszabb egyiknél sem.
Akkora fejlődés pedig nem nagyon volt Oroszországban, mint a forradalom utáni első években, a villany elvitték a legeldugottabb falvakba is, megszűnt az írástudatlanság, orvosi ellátáshoz és gyógyszerhez jutottak a szegények is stb. Igen, ehhez kellett némi erőszak is, de a nép 99%-ának jobb lett utána, mint azelőtt volt. Ahhoz kell mérni, hogy mi volt ott előtte, nem ahhoz, hogy mi volt akkor Nyugat-Európában vagy akár a Nyugathoz képest elmaradt Magyarországon.
Ne keverd Lenint Sztálinnal.

Másrészt az igazság a tömeggyilkos állatoknak is kijár.

Harmadrészt én sem kívántam normális emberek halálát.

@kewcheg:
Gondolom, anyádra is ezt mondod majd, ha meghal.

kiskutyauto 2018.08.30. 22:34:28

@rallus: És mivel volt több joga morálisan a cárnak a Rolls Royce-hoz? Segítek: SEMMIVEL! Abszolút egyetértek azzal hogy szovjet bolsevik kommunista lázadók szétverték a dőzsölő pazarló fényűző tömegnyomorító és tömegirtó orosz arisztokráciát. MINDEN ORSZÁGBAN EZT KELLETT VOLNA ÉS KELLENE TENNI! Semmi joga nincs senkinek, akármilyen ügyes és okos, hogy milliószor több bevétele és vagyona legyen másoknál, főleg ha a tömegek nélkülöznek!!!! Ha ott éltem volna akkor, én is elsők közt támadtam volna az arisztokráciát, a luxus épületeiket és a népnek segítettem volna átadni minden javukat amit csak lehet... Szóval nekem ezzel a demagóg propaganda rizsával ne gyere!

Tenkes Kapitánya 2018.08.30. 22:34:49

@ételizésítő: rohadt tömeggyilkost védsz
sokkal rosszabb lett az oroszoknak a szovjetterror miatt, mintha nem lett volna szovjetterror
mindenhol villamosítottak
I. István senkit nem ölt meg azért, mert nem akart keresztény hitre áttérni (keresztények voltunk már rég), nemhogy tízezreket
I István törvényei azt mutatják, hogy abban az időben gyakorlatilag nem volt bűnözés.

kiskutyauto 2018.08.30. 22:36:55

@rallus: A Lenint fikázók, a kapitalista és náci propagandisták illetve propaganda agymosás zombijai... Lenin szándékai jók voltak, a nemzetét akarta megmenteni, az elitista pokolból, azt arisztokrácia rémuralmából és a tömegnyomortól, tömegpusztulástól. És belevágott ámokfutva, nem túl átgondoltan... nem tudta megtartani a gyeplőt, nem dolgozta ki az egészet jól, ideje sem nagyon volt rá persze...

Weißkopf 2018.08.30. 22:40:21

@DFK: Ez nem egészen így van, hanem:
Képkiállítás nyílik Moszkvában. Egy fazon nézi a kiállított festményeket, majd megáll az egyik előtt. A címe: Lenin Lengyelországban. A képen egy pucér férfi és egy pucér nő látható félreérthetetlen helyzetben.
Azt mondja emberünk egy másik látogatónak:
- Ki ez a nő?
- Nagyezsda Krupszkaja. [gyengébbeknek: Leninné]
- És ki ez a férfi?
- Popov elvtárs.
- De akkor hol van Lenin?
- Ember! Oda van írva: Lenin Lengyelországban.

kiskutyauto 2018.08.30. 22:42:33

@rallus: Állandóan ezzel a, hú a németek, meg Svájc meg blablabla dologgal jönni vele kapcsolatban is csak sznalmas propagandista birka ajvékolás.... (mondatonként fogom elküldeni a cenzúra miatt)

kiskutyauto 2018.08.30. 22:43:23

@rallus: ...és ha ott tanult akkor mi van? Kim Jong-Un is Svájcban tanult és akkor..? Mindenféle beteges, jobbára kitalált és hazug konteók demagógiák amikkel mocskolni akarnak, egy világjobbító szándékú történelmi hőst... ÉS EGYETLEN EGY ÁRVA BIZONYÍTÉK NINCS ELLENE!!!!

kiskutyauto 2018.08.30. 22:44:03

@kiskutyauto: Aki rémuralmat és vérengzést csinált és a kommunista próbálkozást pokollá tette, az SZTÁLIN VOLT BARÁTOM! Az igaz, hogy Lenin sok mindent elcseszett, de ha lett volna ideje, akkor lett volna esélye is helyrehozni... de nem kapott esélyt... az meg hogy nőzött megint az olcsó primitív ostoba patkányemberek kifogása... (eleve 100 éve ez természetes volt, mindenki kupiba járt, aki tehette) De mindenkinek van gyengéje és hibája... nehogy már abból vezessük le a bolsevik szovjet kommunizmust, hogy Lenin szerette a prostikat...

kiskutyauto 2018.08.30. 22:44:55

@rallus: Érdekes, hogy itt van az orrotok előtt egy fényévekkel galádabb, Sztálinnal egyszintű nemzetnyomorító rablógyilkos hazaáruló féreg tolvaj csaló gazember... azzal meg vagytok elégedve igaz..? Lenin egy tiszteletreméltó, népét szerető és megmenteni akaró igaz forradalmár volt, kisebb hibákkal (ami mindenkinek van), mert emberek vagyunk. Biztos nem viccből nem takarították el mai napig a Vörös térről a mauzóleumát, holott 28 éve nincs kommunizmus! Ezen érdemes volna elgondolkodni a sok picsogó okostojásnak a borsónyi agyával...

Weißkopf 2018.08.30. 22:48:04

@Tenkes Kapitánya: "I. István senkit nem ölt meg azért, mert nem akart keresztény hitre áttérni (keresztények voltunk már rég), nemhogy tízezreket": ja, pogánylázadásokról hallottál? Mert volt belőlük néhány a XI. század első felében (Ajtony, Koppány, Vata). István, a király rockoperát sem ismered ezek szerint. És Vereckénél már csupa keresztény jött be honfoglalni, mi?

Tenkes Kapitánya 2018.08.30. 23:07:41

@Weißkopf: Nem voltak pogánylázadások. A központ hatalom elleni lázadások voltak.
Igen, Vereckénél már keresztények voltunk, különben nem lenne ott a kereszt minden feltárt honfoglaláskori sírban.

Tenkes Kapitánya 2018.08.30. 23:14:29

@kiskutyauto: Lenin hozta létre a megsemmisítő kényszermunkatáborok (Gulag) hálózatát. Jómodú parasztok, értelmiségiek, papok, rivális kommunisták lettek itt a nyomorult hóhér Lenin parancsára megsemmisítve.
"A megtorlást dekrétumokkal intézményesítették, amelyek közül az 1918. szeptember 5-én keltezett, A vörösterrorról című érdemel figyelmet. Ebben Lenin egyértelműen fogalmazott: szerinte „az összeesküvésekkel és lázadásokkal kapcsolatos személyeket agyon kell lőni”, az „osztályellenséget pedig koncentrációs táborokba zárni”. "

registerz 2018.08.30. 23:30:33

@kiskutyauto: Hát igen, ez minden komcsira jellemző... Ne legyenek gazdagok! Ezt mondják. Sosem azt, hogy ne legyenek szegények.

Weißkopf 2018.08.30. 23:38:05

@Tenkes Kapitánya: István nem is volt Vajk eredetileg, mi? És nem hívott térítő papokat Nyugatról, hogy kereszténnyé tegyék a pogány magyarokat. Újabban ezt tanítják? Vagy ezt álmodtad?

Ad Dio 2018.08.31. 00:16:56

@ételizésítő:

Szép ívű ködösítés, csakhogy itt most a lenin nevezetű TÖMEGGYILKOS FÉREGRŐL van szó. Ne terelj kérlek...

ételizésítő 2018.08.31. 00:17:43

@Tenkes Kapitánya:
Az összes király tömeggyilkos volt, tehát most te is egy rohadt tömeggyilkost védesz.
István a saját nagybátyját is megölette. Lenin legalább a saját rokonságát békén hagyta.
"I István törvényei azt mutatják, hogy abban az időben gyakorlatilag nem volt bűnözés."
Azt a f@szt. Azt, hogy egy tyúklopásért is megölhettek. Meg azért is, ha vasárnap nem mentél templomba, te ostoba f@sz.
I. Pista egy kibaszott kegyetlen, vérszomjas szadista g&ci volt. Még inkább, mint Orbáng&ci, akinek derékig vagy a seggében.

"mindenhol villamosítottak"
Ja, csak mondjuk Amerikában kissé később ért el a villamosítást a kis települések, mint a Szovjetunióban. Magyarországról nem is beszélve, mert itt sok helyre csak az 1960-as években. Azaz jó 40 évvel később.
Szokás szerint fogalmad sincs, miről beszélsz, idióóta s&gg.

ételizésítő 2018.08.31. 00:18:20

@Tenkes Kapitánya:
"Nem voltak pogánylázadások."
Te ostoba, seggbuta f@szkalap, legalább tanulj meg olvasni, és vegyél a kezedbe egyszer egy történelemkönyvet, ha már általános iskolából az 5. osztály előtt kibuktál.

"Ebben Lenin egyértelműen fogalmazott: szerinte „az összeesküvésekkel és lázadásokkal kapcsolatos személyeket agyon kell lőni”, az „osztályellenséget pedig koncentrációs táborokba zárni”. "
Te agyatlan, tanulatlan, műveletlen faszfej, egy csomó egykori arisztokrata belülről meg egy csomó külföldi hadsereg kívülről (lapozd fel az intervenció szót a szótárban, te pöcs, meg a Kolcsak, Gyenyikin, Vrangel neveket stb.) és hasonló szavakat) támadta 5 éven át, 1922-ig a több éves háborútól amúgy is minden téren kimerült országot, és ugyanígy jártak el, mégis mi az anyád büdös pics@ját kellett volna tenni, te agyatlan f@szkalap?

ételizésítő 2018.08.31. 00:19:15

@Ad Dio:
Az összes magyar király ugyanilyen TÖMEGGYILKOS FÉREG volt. Meg Horthy is.

Ad Dio 2018.08.31. 00:20:31

@kiskutyauto:

Mond ki: ő egy jó szándékú szegény áldozat volt... eszem megáll.. ugye tudod, hogy a másik tömeggyilkos féregről, a bizonyos hitlerről is vannak akik hasonló módon nyilatkoznak. Szerecsen mosdatás mindkettő. A két emberállat pont ugyan oda való, ahová az általuk kreált emberevő diktatúrák kerültek: a történelem szemétdombjára.

Ad Dio 2018.08.31. 00:21:36

@ételizésítő:

Csakhogy ez a poszt nem róluk szól, hanem leninről...

Ad Dio 2018.08.31. 00:31:41

index.hu/techtud/tortenelem/2018/08/30/kaplantol_leninnek_1918._a_terroristano_ket_mergezett_golyoja_ma_is_ott_van_a_jol_konzervalt_holttestben/

Ebből a történetből is lejön a vezír hatalmas embersége... főleg ami a megtorlásokat illeti... rohadt egy mocsok tömeggyilkos... ennyi volt, semmi több.

ételizésítő 2018.08.31. 01:41:17

@Ad Dio:
És ez ki a faszt érdekel?

ételizésítő 2018.08.31. 01:49:52

@Ad Dio:
Ugyanolyan ostoba fasz írta a cikket, amilyen te vagy. Az, hogy faszságokat irkál, még Lenin halálának évét sem bírta helyesen kiguglizni, más kérdés.
Csak neki mentségére szolgálhat, hogy tizenéves agyatlan picsa, akinek még nincs annyi esze, hogy ne fogadjon el minden forrást kritika nélkül.
Te ellenben agyatlan vén fasz vagy már.

Addig meg ne mocskos tömeggyilkosozzál senkit, amíg az országod pénzein mocskos tömeggyilkosok vannak, mert csak kiröhögteted magad.

rallus 2018.08.31. 07:30:48

@kiskutyauto: Ma már akár te is elolvashatod, hogy mit írt Szolzsenyicin erről a korszakról és a bolsevizmus eredményeiről. Jelentősen eltér a véleménye a tiédtől, de ő csak ott volt, te viszont olvastad a "klasszikusokat". Van egy hangyányi különbség...

kutyás majmok népe 2018.08.31. 07:56:39

"A kérdés, hogy vajon mennyit számított volna a népnek, ha fény derül vezetője parázna életére?"

Semmit. Ha egy fanatikus csürhe imádja a vezérét, ott semmi nem számít, még a szara is édes. Meséljek a kétharmadról?

Macskond 2018.08.31. 09:17:04

@ételizésítő: Hát vannak kétségeim hogy érdemes e ezt neked ide beírni,de hátha:
Egyetlen értelmes mondata volt a hozzászólásaidnak:
"Nem Vladimir, Vlagyimir. Nem Mikhail, hanem Mihail. "
Mert ugye nem-latinbetűs nyelveket magyar fonetikával írunk át. (és nem mellesleg a magyar nyelv sokkal közelebb képes jutni az eredeti kiejtéshez így a legtöbb nyelv esetében.

Az hogy leállsz tényekkel vitatkozni, kb az óvodások érvrendszerével ("De igenis úgy volt!") talán még toppantassz is hozzá :-) ahogy más is írta "nem menő".
Nem voltál az osztálytársam így semmi módon nem lehet vitapartner abban hogy nekem mit hogyan tanítottak az iskolában.

pityókaborsommelier 2018.08.31. 09:44:04

@John Szigethy: Utóbbi legalább ránk hagyott néhány szép verset. Előbbi csak bajt.

pityókaborsommelier 2018.08.31. 09:48:18

@kiskutyauto: Igen, szétverték a cárét, és a helyére a saját ugyanolyan "dőzsölő pazarló fényűző tömegnyomorító és tömegirtó" rezsimjüket hozták létre, nem pedig egy normálisabbat. Igazad van, mindkettő vastagon kiérdemelte azt a Rolls Royce-t.

apro_marosan_petergabor 2018.08.31. 10:36:58

Lenin életét még mai is kozmetikázza, hamisítja a bal-lib oldal.
Elég, ha megnézzük a róla szóló Wikipédia cikket, melybe lehetetlen olyan kommenteket tenni melyek a valóságról szólnak. Ez a gyilkos diktátor (egy patkány) akire szívesen hivatkoznak, hogy Sztalin eltorzította az ő tiszta forrradalmát (Lenin személyesen adott ki kivégzésekre, lövetésekre parancsot) - régóta tudott, hogy szifiliszben halt meg., s hulláját ideje lenne eltüzelni egy krematóriumban, hamvait szétszórni a szélbe, hogy ne lehessen ikonja megvezetett, szerencsétlen, gondolkodni képtelen millióknak - pár elvakul kommunista-libero által.

kewcheg 2018.08.31. 11:41:02

@ételizésítő: @kiskutyauto: én kérek elnézést az elvtársaktól Vlagymir iljics Koszigin, rakom a lekváros fületekbe vén kommancsok....

kiskutyauto 2018.08.31. 12:43:50

@apro_marosan_petergabor: Annyi értelmed van mint egy tál tökfőzeléknek ember. Te nem csak gondolkodni nem vagy képes, de bármit megérteni sem. Sem történelmet, sem kommunizmust, sem a liberalizmust, sem Lenint nem érted (és nem is sorolom mert látható hogy SEMMIT sem értő agyhalott fröcsögő troll vagy), bár az ilyen planktonoknak mint te felesleges bármit is magyarázni, azért pár szót írok, hátha valaki aki olvassa tán legalább fejlődik picit. Először is FOGD FEL HOGY HÁBORÚ VOLT! Méghozzá világháború ember! Téged meghökkent egy háborúban a lövetés, meg a kivégzések, ebből is látszik hogy az értelmi szinted egy palacsintasütő szintjén van. Egy háborúban mégis mit kellett volna csinálnia, főleg ami országos felszabadító forradalomba csap át, puszilgatni kellett volna a cárt és a katonáit? Szerinted Kossuth nem lövetett, István király nem gyilkoltatott, Rákóczi nem lövetett? Tényleg ennyire sötét vagy, hogy egy forradalom élére álló önfeláldozó ember, mert lövet, kivégeztet akkor maga a sátán... atyaisten, téged be kéne zárni ember...

kiskutyauto 2018.08.31. 12:49:11

(a cenzúra miatt muszáj, mert nem tudom melyik szavakat nem engedi)

kiskutyauto 2018.08.31. 12:53:33

@apro_marosan_petergabor: Teljesen mindegy hogyan halt meg, de Lenin kapcsán amúgy tudjuk, hogy nem tudunk szinte semmit biztosan, mert utána jött, kb 70 évnyi terror, amiben orrba-szájba hamisítottak mindent és hazudoztak... Elvakult fanatikus szélsőjobbos agyad láthatóan teljesen leállt. Eleve mi közöd neked ahhoz hogy máshol, más nép országában mégis ki-mit csinált? Mi köze Leninnek a mi mai helyzetünkhöz te félkegyelmű?

kiskutyauto 2018.08.31. 13:00:29

Szerinted Lenin nélkül nem lőttek volna, nem végeztek volna ki embertömegeket te szerencsétlen? Lenin pont azt vállalta, hogy a buta csőcselék élére áll és megpróbál valamit kihozni a káoszból, ami Oroszországban volt, valahogy mederbe terelni, mert felbőszült éhező és lázadozó munkások és parasztok tízmilliói egyenesítették a kaszát kapát LENIN NÉLKÜL IS!

kiskutyauto 2018.08.31. 13:04:35

Nélküle vagy még nagyobb káosz lett volna, forradalom aligha győz, marad az elnyomó, tömegpusztító önkény-feudalizmus (megint mondatonként kell... legitim történelmi fogalmakat nem enged leírni ez a nyomorult cenzúra itt)

kiskutyauto 2018.08.31. 13:05:08

És lám, idő előtt meghalt, és mi lett utána: káosz és vérengzés, kommunizmusnak nevezett-hazudott tömeggyilkos önkénydiktatúra... Ha ennyire sötét vagy a történelemhez is filozófiához meg bármi rendszer és komplex gondolatmenet felfogásához, akkor miért pampogsz te szerencsétlen? Halvány fogalmad nincs a liberalizmus jelentéséről. Nézd már meg a szótárban te fékezett habzású! Szerinted, az liberalizmus hogy háborúba kezd valaki? A liberalizmus és a háború egymást kizárja, aki háborúval vív ki rendszerváltást, az nem liberális, és aligha fog utána liberális rendszert alkotni rövid távon, és fenntartani, hiszen nagy társadalmi szegmensnek lesz nyilván extrém sérelme, bosszút kívánnak tömegek... egy ilyen atmoszférában mégis hogy lehetne liberalizmus, amely békét hirdet és egyenlőséget... szokásos álkeresztény áldemokrata szélsőjobb demagógia amit fröcsögsz agy nélkül. Jézus abszolút LIBERÁLIS VOLT! Ezt ízlelgesd te agyhalott.... Miattatok tart itt a világ, hogy teljes káosz és pokol megint... de jobb is, ha ki is halunk (ahová vezetitek ezt a nyomorult emberi civilizációt) mert túl sokan vagytok... Miattatok nem lesz kár az emberiségért....

várom a levelet 2018.08.31. 13:05:21

@Frady Endre: lenin képét nem szeretem,
che Guevara az esetem.
jóképű,mint a morgan,
csak rosszkor volt rossz korban.

Irbisz 2018.08.31. 13:07:26

@kiskutyauto: valamelyik 1920-as években irt könyvben is szerepel ez feketén-fehéren, csak a szocializmus alatt nem lehet ilyet írni a forradalom nagszerű atyjáról, és elfelejtődött ez a tény.
kár kétségbevonni, mint azt is, jobb lenne a világ ha lenin 30 évvel hamarabb elpatkol ,mint azt tette.
mellesleg a megítélésén a szifiliszes agylágyulása sem ront semmit, sőt csak javít rajta.

kiskutyauto 2018.08.31. 13:08:29

@ételizésítő: Na és te hogy tudtad leírni a f...z szót? Magyarázd már el légy szíves!!!! Te vagy az admin netán?

kiskutyauto 2018.08.31. 13:11:20

@Irbisz: Akkor most beszélgessünk arról is, hogy mely diktátorok voltak épeszűek? Pl Hitlerről mi a véleményed? Franco? Duce? Soroljam tovább? (eleve aki diktatúrát épít máris bebizonyította magáról hogy pszichopata minimum) Ez a csámcsogó nyálfröcsögő rugózás ezen, aminek ráadásul semmi jelentősége és nem is biztos hogy igaz, lényeg hogy gyalázhassátok valamivel...igaz? Mutatja, hogy kifélék mifélék vagytok, az emberiség legalja....

Irbisz 2018.08.31. 13:13:47

@kiskutyauto:
ilyen sötét, munkásörnek is buta embert ritkán olvasni, mint amilyen te vagy. a nagyszerű kommunizmus nevében és annak köszönhetően a 20. században vagy 100 millió embert sikerült ilyen-olyan formában kiirtani, gyilkosabb és kártékonyabb rezsim volt mint a náciké.

Irbisz 2018.08.31. 13:18:08

@kiskutyauto:
funkcionális analfabéta vagy? sajna annak tünsz, mert én kifejezetten azt írtam, hogy csak javít a megítélésén h. igazoltan elmebeteg is volt a szifilisztől szétrothadt agyával.
ha meg nincsnek régi könyveid, és erről nem tudtál, hisz erről nem írtak a Lenin összes műveinek 55 kötetében, és ezért ez számodra ez a Nagy Lenin gyalázása, akkor eléggé sajnállak.

kiskutyauto 2018.08.31. 13:25:23

A többi félnótás hazudozónak fogok még írni jó pár dolgot a témában majd, egyelőre még annyit, hogy a GULÁGOT SEM LENIN TALÁLTA KI, hanem a brit gyarmatosítók (Tehát az arisztokrácia!!!!) a Búr háborúkban alkalmazták legelőbb, az I VH-ban szinte minden hatalom többé-kevésbé átvette... Lenin évekkel ezek után jött, gyakorlatilag jobbára a már kész táborokat használta a forradalom céljaira... tehát nettó pofátlan hazugság illetve tájékozatlan dilettáns butaság volt ez is... Fogjátok fel hogy háborúban ha nem ölsz, akkor megölnek, márpedig az Októberi forradalom előtt világháború volt ugyebár...

kiskutyauto 2018.08.31. 13:29:20

@Irbisz: De fogd már fel, hogy nem volt elmebeteg te szerencsétlen, csak nagyjából az utolsó évében és azt sem biztos hogy elmebaj volt, hanem simán lehet a mérgezés hatása, egész életében igencsak intelligens, meghatározó és világ szinten ismert és elismert politológus volt, aki jobb híján a forradalom élére állt, mert pont azt nem akarta, hogy őrjöngő őrültek elcsesszék az egészet. Nem tudjuk, hogy valóban volt-e szifilisze, mint már írtam, olyan teória is van, hogy konkrétan Sztálin mérgezte (ahogy aztán végül ő is megkapta, csak sajnos már túl későn)... hazug, csúsztató, történelem hamisítő demagóg és tudatlan, személyeskedő troll vagy, orbán fizet vagy ki..?

kiskutyauto 2018.08.31. 13:32:11

A könyveid egyikéről sem tudhatod, mi igaz és mi nem, annyi hamisítás és mese volt abban a korban és nem csak az oroszoknál, hanem világszerte, hogy elfelejtheted... Hitelesíteni igen kevés infót lehetett... 100 milliókat Sztálin irtott később és nem Lenin, de persze te azért összemosod... nyilvánvaló fizetett propagandista vagy, abból a bandából akik célja, a kommunista eszmék hazug sárbadöngölése.... a jó kommunisták, igaz emberek összemosása a bűnözőkkel... ismét kérdezem, magyarázd el, hogy miért van még mindig Lenin teste a Vörös téren? Erre adj pontos választ! (és miért nem tiltakozik sem az orosz nép, sem a nemzetközi közvélemény ellene és nem is tiltakozott, hogy 90-ben miért nem vitték el onnan..)

várom a levelet 2018.08.31. 14:46:42

@Frady Endre: francia volt a lelkem,
erre gondolni sem mertem.
talán csak a csodára várt,
de az ellenfél rátalált.
lett e képe bögrén,blúzon,
hozta sokaknak a hasznot.
ezt a szégyent szegény pára,
még rosszálmában sem látta.

ételizésítő 2018.08.31. 14:57:33

@Macskond:
Ja, mert nem jártam iskolába a 80-as években...
Mi lenne, ha nem hazudoznál?

@apro_marosan_petergabor:
"Ez a gyilkos diktátor (egy patkány)"
Orbánról egy geci Viktorról beszélsz?

@kiskutyauto:
Hát fogtam az f-et, majd utána írtam egy a-t, egy s-t meg egy z-t.

rallus 2018.08.31. 15:12:36

@kiskutyauto: Mennyivel lett jobb a muzsikoknak és a melósoknak Lenin alatt, mint a cár idején? Az egész cárizmus alatt nem haltak annyian éhen, mint néhány év boldog bolsevizmus alatt.
Nézz utána, hogy kik finanszírozták a forradalmat főleg Lev Davidovicson keresztül! Aztán gondolkozhatnál azon, hogy miért...

David Bowman 2018.08.31. 15:45:15

@rallus: Sztálin úgy félt Lenintől, mint a tűztől, és okkal. Lenin még Sztálinnál is sokkal nagyobb tetű volt.
Molotov mindkét gecinek a közvetlen munkatársa volt, és túl is élte őket. Amikor megkérdezték tőle, melyik volt a keményebb fickó, kapásból vágta rá, hogy Lenin. Pl soha, senkinek sem kegyelmezett meg.

David Bowman 2018.08.31. 15:52:23

@Weißkopf:
Oltogatja a lámpákat az őr a Lenin Mauzóleumban. Végül odamegy Leninhez, és megrázogatja.
- Maga is hazamehet Iván Pavlovics, de ma egy kissé szinpadias volt.

gigabursch 2018.08.31. 17:07:06

@DFK:
Én Finnországgal és Trockij elvátrssal ismertem, aki félreérthetetlen pózban döngöli Krpuszkája asszonyt.
A lényeg ettől még változatlan.
:-)

gigabursch 2018.08.31. 17:12:03

@ételizésítő:
Szerencsére a magyarok már a honfoglalásnak csúfolt második bejövetel előtt is keresztények voltak, így Szent Istvánnak nem volt kit megtérítenie - legalábbis a magyarok közül.
A többi innentől már csak mese habbal.

apro_marosan_petergabor 2018.08.31. 19:54:04

@kiskutyauto: az hogy anyázol, jelzi frusztráltságod. Amúgy is sekély neuronállományodat ez tovább szűkíti...
Szerencsére fajtád ma nincs a kormánykerék közelében, s nem is lesz már többet. Az hogy lakásod legkisebb helységében néhány sör és kis metil-alkoholos pálinka után mit vicsorogsz, szerencsére keveseknek árt - bár sajnálom őket.

apro_marosan_petergabor 2018.08.31. 20:00:56

@kiskutyauto:
Ez a szerencsétlen Lenin sohase került volna hatalomra, néhány miller német birodalmi márka nélkül, amellyet a német felsővezetés számára megszavazott az orosz hátország fellazítására. Eztán beültették egy sötét, lezárt vagonba, ki nem gyüjjön hamarább, s exportálták Oországba... Jó biznisz volt, mert ez is benne volt Oo összeomlásába, aztán, Lenyin, hogy zavartalanul gyilkolhassa az orosz népet, simán belement a Breszt-Litovszki békébe, jelentős területekről lemondva - igazi kis hazaáruló patkány volt, remélem egyszer leáll a hűtése, és széthordják megrohadt porhüvelyét a bogarak...

apro_marosan_petergabor 2018.08.31. 20:03:32

@kiskutyauto: Az, hogy még mindig van egy pár bizonytalan elméjű, kait agyi romlásba tud dönteni a róla elterjesztett hazuság özön.
Másrészt értelmes ember tanul a történelemből, hangsúlyozom, az értelmes. csak.

apro_marosan_petergabor 2018.08.31. 20:09:13

@ételizésítő: Igen, megerősítem, Vlagymírír Iljicsről - felvett neve - Lenyin - beszélek, a hazaárulók rendjébe, a patkányok osztályába tartozó, sötét, szifilisztől agyalágyult gazemberről.
Kevesen tettek több kárt Oroszországnak és az emberiségnek.

Tenkes Kapitánya 2018.08.31. 20:48:00

@ételizésítő: Lejárt az idejük ezeknek a történelemhamisításoknak.
Csak gonosz emberek mentegetik már Lenint.

Tenkes Kapitánya 2018.08.31. 20:58:52

@ételizésítő:
A magyar király a Habsburgokig erkölcsi értelemben is király volt, viselkedésével pozitív mintát adva a nemzetnek. Szép példa erre Zsigmond, aki német-római császár is volt, és amikor császárként akart viselkedni, akkor a magyarok emlékeztették arra, hogy egy királynak mit szabad és mit nem.

exterminador 2018.08.31. 21:10:24

Lenin, ez a nyomorult kretén a jelek szerint évszázadokra tönkretette Oroszországot, és arról még nem is beszéltünk, hogy Kelet-Európában miket műveltek a követői.

dr. mesterséges színezék 2018.08.31. 21:33:04

Elvtársak! Van egy jó és egy rossz hírünk. A jó az, hogy megtalálták Lenin elvtárs édesanyját, aki még mindig kitűnő egészségnek örvend.
A rossz az, hogy megint terhes.

Lenin feltámad a mauzóleumban. Ováció fogadja, rögtön pódiumot kerítenek neki, mikrofonokkal és tévékamerákkal veszik körbe.
- VILÁG PROLETÁRJAI... BOCSÁSSATOK MEG!

dr. mesterséges színezék 2018.08.31. 21:35:27

@exterminador: "Lenin, ez a nyomorult kretén a jelek szerint évszázadokra tönkretette Oroszországot"

Azt az Oroszországot tette tönkre, ahol még nálunk is tovább sikerült fenntartani a jobbágyságot, pedig mi se kapkodtuk el a leépítését. Nem lehetett könnyű dolga.

Pic 2018.08.31. 21:43:42

Istenem.... Bírom amikor az egyszeri nép orrukig nem látó fiai magyarázzák a történelmet és szidják a "főnökséget"

Kezdjük az alapoknál fiúk/lányok. Mit mond a történelem, a közgazdaságtan, a szociológia, stb?
Mi is az állam?

Valahol mindenhol le van írva hogy az ÁLLAM egy kvázi erőszakszervezet ami a törvények, a rend, sz ország, stb fenntartása érdekében rád kényszerít szabályokat és azok betartását.

Miért is? Mert ha megindul az eszement csőcselék akkor abból balhé van. Lásd még "könyörgöm akasszuk fel" címszó alatt, meg némely nagyobb történelmi esemény.

Némely intelligensebb világlátottabb emberek a történelem folyamán lásd "vezetők" címszó alatt mindig megpróbálták jobb vagy rosszabb irányba terelni a tömegeket több vagy kevesebb sikerrel.

Sajnos nem minden ötletről derült ki idővel, hogy jó volt, meg, hogy volt értelme, meg, hogy rövid vagy hosszútávon működőképes volt a történet vagy sem.

Nagy Sándor, Napóleon, Cézár, Robespierre, Szulejmán, Hitler, Sztálin és társaik is hittek valamiben és kissé véreskezűbbek voltak más középszerűbb társaiknál ezért is ismerjük jobban őket.

Egy dolog közös: Uralkodni nehéz és a nagy uralkodók/vezírek mind keményen tartották a gyeplőt.

A történelem tele van jobban vagy kevésbé sikerült vezérekkel, hibás ideológiákkal, a vezérek elleni lázadásokkal és kivégzésekkel.

Most azon vitatkozni, hogy Lenin mekkora véreskezű állat volt.... hmmmm..... vezető volt ő is, hitt valamiben és keresztül vitte.... Ennek következtében többen meghaltak..... csakúgy mint más uralkodók esetében.

A szocializmus/kommunizmus Marxi/Engelsi ideológiájának is van racionális, logikus alapja. Még valamennyire működik is. Szerény véleményem szerint van benne ráció, de hibás alapokon nyugszik.

A demokrácia is ilyen. Az sem tökéletes. Egyik változata sem. Az Athéni sem, a mai sem. Sem az európai, sem az amerikai.

A kapitalizmus sem tökéletes, hiszen látjátok miben élünk. Aki élt a szocializmusban az pontosan látja a különbségeket az előnyöket és hátrányokat pro és kontra....

Szóval kedves Lenin szidók: NEM Lenin tette tönkre az országunkat, hanem egy hibás ideológia, annak még hibásabb értelmezése

ÉS LEGFŐKÉPPEN MI E M B E R E K

és ha körülnézel láthatod, hogy most sem tökéletes világban élünk és most is sokan vitatkoznak, hogy ki is megy a jó irányba.

kvadrillio 2018.08.31. 23:09:13

méééééééér zokogg ennyire kerényi halálán orbán ??? a zapja vótt nekijehhhh ?????

kvadrillio 2018.08.31. 23:31:50

JAHHH.....KIEMELKEDŐ POLITIKUS VOLT,

kvadrillio 2018.08.31. 23:32:19

DE MÉÉÉÉR ZOKOG ORBÁN ILLEN KEGYETLENÜL KERÉNYI HALÁLÁN ????? ÉS MIT AKAR AZZAL, HOGY ÚGY AKARTÁK, HOGY EGYÜTT ÉRJENEK EL ÚJRA A RÉGVOLTHOZ ????? AMIT KERÉNYI NÉLKÜL IS EL AKAR ÉRNI A VIKTORKA ?!!!!! MEGBUGGYANT EZ A VIKTOR BÁCSI ??? A TÁRSADALOM ITT, EBBEN AZ ORSZÁGBAN NEM RÉGMÚLTAT AKAR ÚJRA, HANEM A JÖVŐT, NÉLKÜLE, ORBÁN BÁCSI NÉLKÜL !!! ÉA EL IS FOGJA EZT ÉRNI ! :o)))))

kvadrillio 2018.08.31. 23:33:05

DE MÉÉÉÉR ZOKOG ORBÁN ILLEN KEGYETLENÜL KERÉNYI HALÁLÁN ????? ÉS MIT AKAR AZZAL, HOGY ÚGY AKARTÁK, HOGY EGYÜTT ÉRJENEK EL ÚJRA A RÉGVOLTHOZ ????? AMIT KERÉNYI NÉLKÜL IS EL AKAR ÉRNI A VIKTORKA ?!!!!! MEGBUGGYANT EZ A VIKTOR BÁCSI ??? A TÁRSADALOM ITT, EBBEN AZ ORSZÁGBAN NEM RÉGMÚLTAT AKAR ÚJRA, HANEM A JÖVŐT, NÉLKÜLE, ORBÁN BÁCSI NÉLKÜL !!! ÉA EL IS FOGJA EZT ÉRNI ! :o)))))

kvadrillio 2018.08.31. 23:36:05

meraz emberkék megszületnek, 70 év....átlagban..., ki előbb, ki kicsit később, de elhalálozik ! kerényire senki nem fog emlékezni........AZ EMBEREK FOGYÓESZKÖZÖK EZEN A FÖLDÖN, CSEREESZKÖZÖK, ÉS HELYETTESÍTHETŐK. EZ VAN.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.09.01. 09:39:21

Lenin sokat rombolt, míg Sztálin épített is. Ezért jobb manapság Sztálin megítélése, mint Leniné.

exterminador 2018.09.01. 09:39:39

@Pic: az általad felsoroltak közül Caesar, aki az összes ellenfelének megbocsátott (rá is faragott), de Napóleon vagy Nagy Sándor sem volt éppen véres kezű. Szóval lehet ezt másképp is csinálni.

David Bowman 2018.09.01. 12:57:13

@apro_marosan_petergabor: Ezen már túl vagyunk. Az ott már nem is VI. Lenin, hanem III.
Az első elrohadt, mire felépült a mauzóleum. (Ez nem biztos, hogy igaz, de jól hangzik.) A másodiknak a fejét egy ember szétverte kalapáccsal. Ez viszont igaz. Tehát ez itt III.Lenin.

David Bowman 2018.09.01. 13:03:46

@Pic: Lenin egy véres kezű geci volt, aki mindenkit legyilkoltatott, aki az íróasztalára került, és uralma alatt minden még rosszabb lett. Minden nagyság nélkül.
A cár pl. Sztálinnak háromszor kegyelmezett meg.

David Bowman 2018.09.01. 13:05:44

@Pic: A görögök találták föl a demokráciát, de végig szégyellték.
(Amúgy nem ők találták föl, de ez mindegy.)

kiskutyauto 2018.09.01. 15:11:04

@Pic: AHa Sztálin hitt valamiben? Bravo! Leülhetsz...

kiskutyauto 2018.09.01. 15:13:55

@rallus: Te is ügyes vagy... ennyit nem bírsz felfogni hogy ELŐRE MÉGIS HONNAN TUDHATTA VOLNA HOGY EZ LESZ, ami igen csekély részt az ő hibája, nem gondolta végig, hogy túl nagy fába vágta a fejszéjét, és igen gyorsan az egész túlnőtt rajta... ízlelgesd az esély szót és fogd fel, hogy legalább esélyt próbált adni a népnek, hogy mindenki boldoguljon, a cárizmus alatt volt ilyenje a népnek te agyoniskolázott? Bár most látom hogy szexuális blog ez és nem csoda hogy ennyi tufa van itt...

kiskutyauto 2018.09.01. 15:17:01

@apro_marosan_petergabor: Magadat jellemezted most barátom. Az embernek nincs fajtája, az ember egy faj... bravo...,. látom azért vagy te is ezen blogon, mert előrehaladott az agyadban a szifilisz... :D
Amit meg zagyválsz a történelemről, töményen nevetséges, mivel ezek közül SEMMI SEM BIZTOS TÉNY... a levegőbe beszélni mindenféle agyament konteókkal persze lehet, csak az ezekkel kibélelt elzáposodott agyad rémképei felemésztenek, hamarosan kényszerzubbonyban végzed... nem vagyok kiváncsi erre... szállj le rólam és élvezkedj az illumináti gyíkembereiddel, te elmeroggyant...

ételizésítő 2018.09.01. 21:53:34

@gigabursch:
A hozzád hasonló szélsőjobbos elmebetegek szerint.
A történelem szerint viszont pogányok voltak, még sokan az 1100-as években is.
Tanulj, te szerencsétlen hüly&. Állatos pornó készítése helyett iskolába kellett volna járnod. Kutyát szopni később is ráértél volna.

@apro_marosan_petergabor:
"még mindig van egy pár bizonytalan elméjű, kait agyi romlásba tud dönteni a róla elterjesztett hazuság özön"
Itt nyilván magadra gondoltál.

"beszélek, a hazaárulók rendjébe, a patkányok osztályába tartozó, sötét, szifilisztől agyalágyult gazemberről."
Dehogy, te saját magadról beszélsz. Ez ugyanis rád jellemző.

@Tenkes Kapitánya:
Dehogy, most jött el az ideje a történelemhamisításoknak, a hozzád hasonló gyengeelméjűek csinálják.
De mit lehet várni attól, aki annyira hüly&, hogy a saját nickjét is csak két hibával tudja leírni?

"a magyarok emlékeztették arra, hogy egy királynak mit szabad és mit nem"
Muhaha!

@exterminador:
"évszázadokra tönkretette Oroszországot"
Valójában ő indította el azt a folyamatot, amelynek révén az elmaradott, feudális birodalomból annyira fejlett világhatalom lett, amitől fénykorában az USA is rettegett. Meg ahol olyan repülőgépeket terveztek és gyártottak, amiknek az USA még most, 30 év elteltével sem bír a nyomába sem lépni, a szuperszámítógépeik birtokában sem.
Valamint olyan színvonalú oktatást valósítottak meg az egyetemeken, hogy az USA mai napig az onnan (meg más szocialista országokból) elszipkázott agyakból él.

@dr. mesterséges színezék:
Mondjuk ez a "Világ proletárjai" stb. mondás nem tőle származik ám. A Kommunista Kiáltvány fejeződik be ezzel a mondattal. Azt meg nem Lenin írta. Gondoltam, jobb, ha szólok.

exterminador 2018.09.01. 22:00:48

@ételizésítő: jobban tennéd, ha kezeltetnéd magad. Szerintem.

dr. mesterséges színezék 2018.09.01. 22:02:28

@maxval balcán bircaman: Sztálint azok tudják megítélni ma, akiket nem küldött ki golyófogónak ill. nem nyíratott ki. Nyilván hálásak ezért, hiszen megtehette volna.
Stockholm-szindróma.

dr. mesterséges színezék 2018.09.01. 22:06:37

@Pic: "Valahol mindenhol le van írva hogy az ÁLLAM egy kvázi erőszakszervezet ami a törvények, a rend, sz ország, stb fenntartása érdekében rád kényszerít szabályokat és azok betartását.

Miért is? Mert ha megindul az eszement csőcselék akkor abból balhé van. Lásd még "könyörgöm akasszuk fel" címszó alatt, meg némely nagyobb történelmi esemény. "

Az az idézet egy olyan filmből származik, amikor az élet attól lett olcsó, hogy erőszakszervezetek egymás (és nem egy a saját) állampolgárainak meggyolkolásával voltak elfoglalva, és nem attól, hogy a csőcselék megindult. Vagy ha úgy tetszik: az erőszakszervezetek boldogan adtak elfoglaltságot a csőcseléknek.

Nylul 2018.09.01. 22:19:22

@ételizésítő: Te megint nagyon buta vagy.. Mutass már egy ruszki repcsit, amitől úgy összefossák magukat a usaf?

dr. mesterséges színezék 2018.09.02. 11:21:14

@balcán maxval bircaman: Aha. Dubceket, Kohlt vagy éppen Thatchert ma az alapján jegyzik, hogy nem lövettek halomra ellenséges katonákkal és saját embereikkel egyes állampolgárokat, amit amúgy szemrebbenés nélkül szoktak, mint Sztálin apó.

gigabursch 2018.09.02. 12:43:32

@ételizésítő:
Szerencsére nincs szükség arra, hogy égesselek, gondoskodsz arról magad is

Weißkopf 2018.09.04. 10:30:26

@Tenkes Kapitánya: "Igen, Vereckénél már keresztények voltunk, különben nem lenne ott a kereszt minden feltárt honfoglaláskori sírban." Erről megkérdeztem volt katonatársamat, aki a pesti egyetem egyik (konkrétan a Magyar Középkori és Kora Újkori Régészeti) tanszékének vezetője. A válasza:
Természetesen nincs minden honfoglalás kori sírban kereszt, csak egy-két tarsolylemezről ismerjük.
Ennyit a honfoglaló magyarok kereszténységéről.