Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyerekszáj: a 15 legviccesebb tévedés a szexről

2017. december 04. - Csősz Roland

unkornis.jpg

Egy utolsó körre még visszatérünk a szexuális tévhitekhez, mert kutakodás közben annyi vicces történettel találkoztunk, hogy nem mehettünk el a legjobb témakör mellett: milyennek képzelték a mostani felnőttek gyerekként a szexet? Ezúttal néhányat már kommentálni sem tudtunk, annyira jók.

  1. Egy vallásos családban nevelkedő gyerek azt hitte, Isten termékenyíti meg a nőket.
    Kiderült, hogy az apja azt mondta neki egyszer, hogy a gyerekek isteni áldások. Később volt egy felvilágosító beszélgetése a szüleivel, és a kettőt összekötve ezt az elméletet rakta össze.

  2. A szex tulajdonképpen egymás fenekének csókolgatása.
    Valószínűleg a gyerek látta a szüleit orálisan szexelni a félhomályban, ezt a sztorit sokszor hallottuk már vissza.

  3. Vagy ha nem, akkor szájon csókolás, egészen addig, míg a felek egyike nyögni nem kezd.
    És aztán? Tudni akarom, mi jött volna aztán!

  4. A férfiaknak csak két gyerekük lehet, mert két heréjük van.
    Ez már önmagában aranyos, de ha még hozzátesszük azt is, hogy a kitalálója elárulta ezt egyszer egy barátjának, akiknek még két másik testvére is volt! Biztos volt benne, hogy az anyukája megcsalta az apukáját, mert csak így lehetséges három gyereket szülni.

  5. Az intim betétek arra jók, hogy a nők bárhol és bármikor pisilhessenek.
    Ezt egy kislány mondta, miközben az apukájával épp egy betétekről szóló TV reklámot néztek. Utána volt egy kis beszélgetésük.

  6. A fogamzásgátló tablettát a vaginába kell helyezni.
    Ez a tévhit úgy derült ki, hogy az illető lány visszament panaszkodni a gyógyszertárba, hogy folyton kiesik.

  7. Fogamzásgátlót nem csak a lánynak, hanem a fiúnak is szednie kell.
    Feltűnt a lány orvosának, hogy a kelleténél gyakrabban írat fel vele újabb adagot, ezért rákérdezett, hova lett két hét alatt a havi adag.

  8. Többen is hitték, hogy ha egyszerre veszik be az összes tablettát a lányok, akkor sose lesznek terhesek. Mások úgy hitték, elég szex előtt egyet bevenni, nem kell minden nap.
    Még szerencse, hogy ott a tájékoztató.

  9. A pénisz olyan, mint az unikornis szarv.
    Egy kislány 3-4 éves korában látta az apukája péniszét, ami igencsak beégett az emlékezetébe, ám az az évek során annyira megváltozott, hogy 16 éves koráig úgy képzelte, az unikornisok fején és a fiúk lába közt pontosan ugyanolyan „szarv” van.

  10. „A péniszed még nőni fog” mondatot valaki úgy értelmezte, hogy még több pénisze fog nőni, és nem a már meglévő lesz nagyobb.
    Kissé megijedt a lehetőségtől.

  11. tevhit2.pngA heregolyók a péniszen belül vannak, és nem azon kívül.

  12. Egy kislány azt hitte, azonnal terhes lesz, amint először menstruál, és hogy az apa az aktuálisan hozzá legközelebb ülő fiú lesz.
    Épp a Notre Dame-i toronyőr mesét nézte moziban, mikor megtörtént az eset, és utána sírva vitték haza szülei, mert attól félt, hogy az apa Quasimodo és hogy csúnya gyereke lesz.

  13. Egy kissrác azt hitte, a meleg férfiak úgy szexelnek, hogy valahogyan összecsomózzák a péniszüket.
    Szóval a homoszexualitásról sem ártana részletesebb ismertetetést tartani.

  14. A szex az, amikor a fiúk méhecskének öltöznek, a lányok meg virágnak.

  15. Az ikrek úgy fogannak, hogy a szülők gyorsan szexelnek egymás után kétszer, majd miután ettől a gyerek túl nagyra nő anya pocakjában, valami gyógyszert vesz be, amitől a gyerek két kisebbé válik.

Nektek volt hasonló elképzelésetek a szexről kisgyerekként? Írjátok meg kommentben idelent, vagy Facebookon.

Ha kételkednél saját tudásodban, weboldalunkon tájékozódhatsz a biztonságos szex minden feltételéről.

A bejegyzés trackback címe:

https://stopstd.blog.hu/api/trackback/id/tr213158520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.12.05. 09:27:34

"Egy kissrác azt hitte, a meleg férfiak úgy szexelnek, hogy valahogyan összecsomózzák a péniszüket.
Szóval a homoszexualitásról sem ártana részletesebb ismertetetést tartani."

Hogyne, tartsunk részletes ismertetést a homoszexualitasról gyerekeknek. Hogy hogyan szexelnek. Hogy két izzadt férfitest összesimul egy klubban, majd leszopja az egyik a másikat és utána seggbe kúratja magát, amitől valószínűleg bereped a végbele.
Homopornót ne vetítsenek a gyerekeknek?
És ha a gyerek megkérdezi, hogy hogy lehet a két homokos pasasnak gyereke a szexből? Akkor arra azt a homofób választ adja a tanár vagy szülő, hogy két férfinak nem lehet közös gyereke? Mert ma már ezt a biológiai tényt kimondani is homofóbia...
Akkor el kell kezdeni a gyereknek magyarázni, hogy vannak ezek a homoszexuálisok, akik csak azért szexelnek, mert szeretnek egymás végbelébe élvezni. És hogy ezzel semmi baj nincs, hiszen ez is teljesen emberi szükséglet...
Ezután ha a kis ovis csoporttársával leszopják egymást, vagy egy felnőtt megsimogatja a gyereknek a kis faszát, akkor se kell felháborodni! Hisz ez is természetes.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.12.05. 09:46:10

A fogamzásgátló tablettát a vaginába kell helyezni.
Ez a tévhit úgy derült ki, hogy az illető lány visszament panaszkodni a gyógyszertárba, hogy folyton kiesik.

Fogamzásgátlót nem csak a lánynak, hanem a fiúnak is szednie kell.
Feltűnt a lány orvosának, hogy a kelleténél gyakrabban írat fel vele újabb adagot, ezért rákérdezett, hova lett két hét alatt a havi adag.
.
.
ez már nem aranyos gyerekszáj, ezek szimplán idióták.

funfun 2017.12.05. 10:33:18

@karandash: "Hogy két izzadt férfitest összesimul egy klubban, majd leszopja az egyik a másikat és utána seggbe kúratja magát" Milyen pontosan ismered a forgatókönyvet, kis hamis.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.12.05. 11:04:06

@karandash:

Hát majdnem.
Politikai korrektség óvodásoknak:
eduline.hu/kozoktatas/2011/7/3/20110703_ovoda_nemi_sztereotipia
Az Egaliában a fiúk együtt főznek a lányokkal a játékkonyhában, de a tűzhely mellé gondosan oda van készítve a Lego és más építőjáték, hogy a gyerekekben ne épüljön fal a kétféle tevékenység között.

Hangsúlyozottan ügyelnek arra, hogy toleranciát alakítsanak ki a kicsikben a homoszexuális, leszbikus, biszexuális és nemváltó emberekkel szemben - mesélte Lotta Rajalin, az óvoda igazgatója. A könyvespolcon a mesék között egy olyan történet is helyt kapott, amelyben két fiúzsiráf azon kesereg, hogy nem lehet kiszsiráfjuk, ám később megvigasztalódnak, amikor találnak egy magányos krokodiltojást.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.12.05. 11:05:12

@Ballib cenzúrázók réme 25:

"A Hófehérke- vagy a Csipkerózsika-féle mesekönyvek hiányoznak, hiszen ezek a klasszikus mesék aláhúzzák a nemi sztereotípiákat, ellenben a polcokon sorakozó kötetek majdnem mindegyike foglalkozik a meleg párokkal, egyedülálló szülőkkel vagy örökbefogadott gyerekekkel. A szerepjátékokban is bőven nyílik alkalom a határok lebontására."

"Egy általános iskolában például a játékszerek közül kidobták a kisautókat, mert a fiúk sokkal szívesebben játszottak velük, mint amennyire azt a tanítók megfelelőnek tartották."

GiaMarie 2017.12.05. 11:54:00

Nálunk az oviban terjedt az urban legend - kíváncsi vagyok, milyen szülői kétségbeesés hívta életre- hogy a kisbaba úgy lesz, hogy a fiú és a lány csókolóznak, a lány lenyeli a fiú nyálát, és így lesz a baba. Na, akkor ezt képzeljétek el abban a felállásban, mikor a néhány hónapos kapcsolatomban megengedtünk magunknak egy szájrapusztit a boltban - kisvárosban, a hecc kedvéért- majd a 4 éves gyerekem üvöltve közénk ugrott, hogy "NEM AKAROOOK KISTESÓT"! Nem bántam volna, ha megnyílik a föld alattam :D

Endre Kis 2017.12.05. 12:53:08

amikor a fogamzásgátlók helytelen használatáról van szó, az nagyon nem a "vicces gyerekek" kategória. az nálam véget ér úgy 7 éves kor körül, onnan kezdve már egyáltalán nem aranyos, ha valaki tudatlan, buta vagy síkhülye. mint a cikk írója, aki összemossa a 3 éves kis bugyutát az ész nélkül szexelő tizenévessel.

Maretz 2017.12.05. 13:21:16

@karandash: +1

Repedjen szét az ánusza annak, aki kisgyerekeknek akar "felvilágosítást" tartani a buzikról... elég nagy baj az, hogy a médiából ömlik rájuk a homószenny minden mennyiségben, komolyan intézményesíteni kéne ezt?! Addig jó, amíg a gyerek ennyit tud róla...

Semper Augustus 2017.12.05. 13:28:33

Kicsi lányom úgy 4-5 évesen:
A szex az, amikor a fiú meg a lány levetkőznek, bebújnak az ágyba és egész éjszaka beszélgetnek.

Májkül 2017.12.05. 14:00:14

@Maretz:
Köszi, hogy ideírtad a 16. pontot: Ha nem beszélünk a gyerekekkel a melegekrôl, akkor a homoszexualítás már nem is létezik.

ételizésítő 2017.12.05. 14:01:20

@GiaMarie:
urban legend?
Nem beszél magyar?

@Semper Augustus:
Hát van ilyen is... Illetve olyan is, akivel az ember nem dugna, mert előtte meg utána beszélgetni kellene vele legalább fél órát, és úgy már nagyon nem éri meg.

ételizésítő 2017.12.05. 14:02:40

@Májkül:
Homoszexualítás tényleg nem létezik, legfeljebb homoszexualitás.
De nem biztos, hogy jó, hogy van. Még ha a hozzád hasonlók fejében sikerült is a hasznosságát elültetni.

2017.12.05. 14:25:56

@Májkül: ha kérdez a gyerek, akkor arra válaszolni kell, de míg a hetero kapcsolatban el tudod mondani, hogy ott a családalapítás lehet egy végső célja a szexnek, ha nem is az egyetlen célja, de homoszexuálisoknál ki kell mondani, hogy két homo férfi csak azért tossza egymást farba, mert ki akarnak elégülni. Egy gyerek a családalapítást, kisbaba várását még megérti, de a hedonisztikus, hormonvezérelt, sőt promiszkuus szexet nem annyira. Utóbbi jellemző a férfi homoszexekre.

Én nem ellenzem a homoszexualitást, démonizálni se kell őket, csak egy 5 éves gyerek nem biztos, hogy megérti azt, hogy valaki csak bele akarja verni a faszát egy segglyukba. Ahogy azt se biztos hogy megérti egy óvodás, hogy egyesek fizetnek szexért, meg azt se, hogy egyesek élvezik fájdalmat szex közben, szeretik, ha egy domina tűsarkú cipőben tapossa a heréiket.
Egy óvodás azt se fogja feldolgozni, hogy egyes felnőttek gyerekeket akarnak dugni, meg hogy valakik kokaint szívnak fel kurvák seggéről egy szexpartin, pedig felnőtt fejjel ezzel sincs bajom. Én nagyon liberális vagyok, én a pedofíliát se ítélem el csípőből, de mindennek megvan a maga ideje.

Isaac Milo Mendez 2017.12.05. 14:44:42

@karandash:
Neked se ártana egy kommunikációs tanfolyam:)

Májkül 2017.12.05. 14:57:49

@ételizésítő:
Márpedig létezik, ha tetszik neked, ha nem. A hasznossága pedig nem volt kérdéses, legfeljebb te nem látod.

ételizésítő 2017.12.05. 15:00:25

@Májkül:
Hát ha még az értő olvasást is megtanulnád, az de jó lenne...
Vagy ezt a képességedet elvette a buzizmus?

Májkül 2017.12.05. 15:04:16

@karandash:
Azt hiszem, hogy jobb is, ha te nem mész gyerekek közelébe.

Májkül 2017.12.05. 15:10:30

@ételizésítő:
Szerintem te nem érted. De örülök, hogy jól kibuziztad magadat.

fénycsepp 2017.12.05. 15:47:52

@karandash: nem hiszem, hogy a szerző ovodasokrol beszélt. Amúgy nézz utana a liberális szó jelentésének, es a pedofilian is gondolkozz egy kicsit!

lutria 2017.12.05. 15:59:19

@karandash: Már volt/van ilyen felvilágosító videó,amikor a 80'-as évek vége felé elindultak az általános iskolákban az AIDS és szexuális felvilágosítások-olyan videót mutattak nekünk a nemi betegségek terjedéséről hogy metszeti(manapság X-ray)rajz mozgóképen egy férfi seggbe dug egy másikat és bele is spriccel-mondván aki ilyet csinál az húzzon gumit stb...

ételizésítő 2017.12.05. 16:47:22

@Májkül:
Már mondtam, hogy tanulj meg olvasni.
Vagy csak egy hülye robot vagy, akit egy buzi csak író üzemmódra állított be?

ételizésítő 2017.12.05. 16:48:43

@fénycsepp:
Pedig igaza van.
És ahogy 30 éve még a buzikat is üldözték, várjunk még 30 évet, és lehet, hogy pedofilnak lenni is menő lesz, mint most buzinak lenni.

Nazareus 2017.12.05. 17:34:38

@karandash: Nyilván a maga szintjén kell mesélni a gyereknek. Nem kell részletezni sem a homoszexuális sem a heteroszexuális aktust (bár elég tapasztaltan beszélsz az elsöröl, a segglyuk viszont a heteroszexuális kapcsolatokban is gyakran van, remélem ez esetben sem kell mesélni róla a gyerekeknek).
Viszont minden további nélkül megérti a hedonizmust - és nem a családalapitás a legtöbb heteroszexuális együttlét célja. A hedonizmust, a sajátmagáért való szexet simán lehet mondani úgy, hogy jólesik, mint a csokievés. Vagy a nevetés.

victor vacendak 2017.12.05. 18:36:37

@karandash: A legsötetebb vallási fanatikus, bigott idiótákon kívül ki az a heteró, aki kizárólag a gyereknemzés kedvéért szexel? Mert ha őket kizárjuk, akkor kvázi a melegen pont ugyanazért csinálják, mint a heterók. És bármilyen hihetetlen, a promiszkuitás nem gyakoribb a homók között sem, mint a heterók között. Aztán mit böfögtél még? Ja, igen, a seggbekúrás. Na, pl. az elég trendi a heterók között is, vagy ezt nem tudtad? Vagy akkor az a sok anuszrepesztő, akit nem érdekel, hogy a nője anál inkontinens lehet (meg aranyeres meg természetesen az HIV ádatása is 18x olyan sanszos ebben a formában, mintha a szomszédos lyukat látogatná) pár év múltán, vajon miért erőlteti?

Helyszíni zsemle 2017.12.05. 19:22:16

@ételizésítő: ", várjunk még 30 évet, és lehet, hogy pedofilnak lenni is menő lesz, mint most buzinak lenni."

Hat meno nem lesz, de elobb utobb veget kell vetni a boszorkany uldozesnek, es ki kell mondani, az IGAZSAGOT, hogy az eg vilagon semmi ok a pedofil szexualis emberek uldozesenek, megalazasanak. Kulonosen, hogy a gyerekek is pedofil szexualisak a nemieresig. Es van akinel ez reszben felnot korban is megmarad, es aztan ezeket az embereket uldozi a csocselek, a torveny, meg a bulvarmedia.

bandigyerek 2017.12.05. 20:09:23

@karandash: Fránya dolog ez a homofóbia.

Nazareus 2017.12.05. 20:23:54

@Helyszíni zsemle: Ez elég erös. Nyilván van ok a pedofilok üldözésére, bár kérdéses, hogy mit is értünk pedofil alatt. Azt, aki szexuálisan vonzódik gyerekekhez vagy azt, aki tesz is eme vonzalmának kielégitésére? Az elsö nem büntetendö (üldözendö) a második igen. Pont úgy, hogy vannak akik nagyon szivesen falatoznának embertársaikból, de ha nem tesz ilyet, akkor nem üldözendö (bár gyógyitás/kezelés ráférne).

Helyszíni zsemle 2017.12.05. 20:45:34

@Nazareus: "bár kérdéses, hogy mit is értünk pedofil alatt. Azt, aki szexuálisan vonzódik gyerekekhez vagy azt, aki tesz is eme vonzalmának kielégitésére?"

Ezt az egesz ugyet szandekosan, hiszteria keltes miatt zavarosan kezelik. Ugye azt is tisztazni kene, hogy ki is a pedofil, de szandekosan nem teszik. Meg azt is, hogy az ha valaki pedofil az semmi mast nem jelent, mint egy szexualis vonzodast.
A legtipikusabb az, hogy a teljesen hetkoznapi szexualitas, tehat peldaul nemileg erett gyerekkel (12-16 ev korul) torteno szex eseten is a pedofilokat tamadjak, pedig azoknak aztan ehhez pont SEMMI kozuk nincs. (a nem pedofilt sem kene persze kozos beleegyezes eseten buntetni )
Az pedig, hogy embereket kep nezegetes miatt megalaznak, bortonbe zarnak, az meg mar a gondolatbun kategoria, azt meg vegkepp nem kene.
Szoval sok mindent tisztaba kene tenni az ugybe, persze a media anyagilag ellenerdekelt, mert a beveteleik nagyresze pedofil hiszteria keltesbol szarmazik.

ételizésítő 2017.12.05. 20:51:46

@Nazareus:
A hedonizmust ne keverd a szexszel. Kurvára nem ugyanarról van szó.

@Helyszíni zsemle:
Engem nem kell meggyőznöd, ugyanolyan génhiba a pedofília is, mint a homoszexualitás, szóval vagy mindet üldözni kellene, vagy egyiket sem.
Az mondjuk elég röhejes, hogy embereket életfogytig lecsuknak, mert a gépükön találtak képet meztelen gyerekekről. Szerintem az emberek legalább 90, de lehet, hogy 99%-ának vannak ilyenek a gépén, ha a böngészők gyorsítótárát valaki alaposan átnézi.

Nazareus 2017.12.05. 21:00:11

@Helyszíni zsemle: A 12-16 éves gyerekekkel történö szexuális vonzalom nem is pedofilia a szaknyelv szerint. De büntetendö és elitélendö (csak nem pedofilia miatt). Közös beleegyezés nem lehetséges kiskorúval, mivel a kiskorú még nem tudja eldönteni.

A kép nézegetés miatti elitélést én helyesnek tartom, mivel a képeket el kellett valakinek késziteni és igy a képekre való igény gerjeszti a pedofil tartalmak elkészitését. Azért nem gondolatbün, mert tevölegesen tett érte, hogy a gépére kerüljön az a tartalom. Hasonló példa: ha engem elkapnak, hogy szigorúan titkos iratok vannak a gépemen és nem vagyok rá jogosult, akkor bizony lecsukhatnak... és ez sem gondolatbün.

Nazareus 2017.12.05. 21:01:05

@ételizésítő: A nem gyereknemzés miatti szexualitás hedonizmus. A szex 99%-a ez a kategória.

csakférfi 2017.12.05. 21:06:16

@bandigyerek:
A fóbia.....félelem.
Amit @karandash: írt az gyülölet és utálat olyan sexuális tevékenység iránt amilyet ő nem tesz.
Tévrszméid vannak ezzel kapcsolatban.
A fóbia indokolatlanul felnagyított félelem.
Az utálat infokolt mivel életvédelmi eszköz a mindennapjainkban.@victor vacendak:
Monj egy észérvet miért kellene elfogadnom a "seggbrdugást" ? Bármilyen felállásban.
Azaz heterok között vagy a buzik között.

Nazareus 2017.12.05. 21:14:37

@csakférfi: Én nem látok lényegi különbséget (szexualitás tekintetében) az anális szex, az orális szex vagy épp a csókolózás között. Egyik sem az utódnemzést szolgálja (legalábbis közvetlenül), mégis jólesik embereknek. Van aki ezt szereti, van aki azt. Ha Te nem szereted az anális szexet nem kell elfogadnod. De azt illene, hogy van aki meg ezt szereti és lehet, hogy épp azt nem, amit Te szeretsz.

csakférfi 2017.12.05. 21:30:31

@Nazareus:
Ó......valóban?
Undort kelt bennem a "viselkedés".
Neked meg ezt kellene elfogadnod.
Vannak ilyenek.
Gyűlölöm a pedofilokat....az erőszakolókat....a buzikat...gyilkosokat...stb.
Mi van ezen olyan elfogadhatatlan?
Egyik sem normális?
Fejben.

Nazareus 2017.12.05. 21:51:23

@csakférfi: én azt elfogadom, hogy undort kelt benned (egyébként bennem is), de elfogadom, hogy van akinek meg ez a jó. És van akiben meg az orális szex kelt undort.

Csakhogy nem kell összemosni az elfogadható szexuális viselkedést két ember között (az ö magánügyük, amig felnöttek és közös beleegyezéssel történt) és köztörvényes büncselekményeket. Gondolom Te sem szeretnéd, ha a csókolózás is büntetendö lenne - mert sok ember számára elfogadhatatlan (mert ugye van ilyen ország).

Helyszíni zsemle 2017.12.05. 22:17:26

@Nazareus: "A kép nézegetés miatti elitélést én helyesnek tartom, mivel a képeket el kellett valakinek késziteni és igy a képekre való igény gerjeszti a pedofil tartalmak elkészitését. "

Egy kep sokfelekeppen keszulhet, emberek millioi keszitenek sajat magukrol kepeket, tehat nincs aldozat. Ha valaki egy ilyen kepet megnez akkor kizart hogy ezzel barkinek barminek is kart okozna, tehat ezert valakit mondjuk a rablogyilkosagnal, meg tomeggyilkosagnal sulyosabban eliteleni, hat az egyszeruen elkepeszto, mikozben semmi nem tortent, csak par pixel megvaltozott egy monitoron.

agarik 2017.12.05. 22:26:28

@karandash: Két nő nyilván soha nem szexelne.
És nyilván 6-8 éveseknek tartunk szexórákat.
Amikkel semmi baj nincs amíg két izzadt hetero (vagy ői!) test egymáshozsimulásáról van szó.

Ember, figyelsz te rá mi jön ki a klaviatúrádból?

Nazareus 2017.12.05. 22:32:41

@Helyszíni zsemle: Attól függ mi van a képen. Ha épp egy gyilkosságról készül kép, akkor van áldozat. Ha épp egy gyereket zaklatnak szexuálisan - és eddig erröl volt szó - akkor van áldozat. Képzeld el azt a világot, ahol sok ember örömét leli olyan képekben, videókban, amikben valódi gyilkosságok történnek. Ha erre lenne mérhetö kereslet, akkor biztos lennének olyanok, akik csak azért gyilkolnának, hogy pénzt keressenek vele. Emiatt azok, akik igénye miatt készülnének ilyen "alkotások" büntársakká válnának. Pont ez a helyzet a pedofil tartalmakkal is.

Ami már inkább határeset - és könnyen a jövö lehet - amikor valaki nem valódi pedofil tartalmakat néz, hanem élethü számitógép által generált karaktereket. Vagy volt olyan eset ami szintén besorolhatatlan, hogy egy pedofil gyerek bábukat "molesztált" (már ha lehet annak nevezni). Ezeket már nehéz besorolni és büntetni. Vagy baj-e ha guminök mintájára "gumigyereket" is gyártanak? Az rendben van, hogy beteg, na de büntetendö-elitélendö-e ? Ha egy pedofil tisztában van saját vágyainak a társadalomra gyakorol kártékony hatásával miért ne lehetne olyan megoldás, ahol a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad? Azaz megfogadja, hogy nem molesztál valódi gyerekeket, nem tölt le pedofil tartalmat ellenben rendel magának egy "gumigyereket" ?

Na ezek fogósabb kérdések...

csakférfi 2017.12.05. 22:59:23

@Nazareus:
Magánügy?
Akkor azt nem kötjük a nyilvánosság orrrára.
A másik.
Ítéletet alkotsz viselkedésekről,azért hogy a későbbiekben ne érjen negatív azaz rossz élmény.
Így kerülöd a pedofilokat...gyilkosokat...zaklatókat...buzikat....stb.
Ez nem összemosás egyszerü természetes védekezés.

incognito ergo sum 2017.12.05. 23:11:42

@karandash:

ahogy olvastam a kommentedet, NEKED valószínűleg szükséged lenne ilyesmire :-)

kb olyasmi karakter lehetsz mint Wes Goodman.

csakférfi 2017.12.05. 23:27:50

@incognito ergo sum:
Vetítesz!
Karandas nem buzi.
Te az vagy?
Én megkérdezem tőled.
:)

incognito ergo sum 2017.12.05. 23:47:26

@csakférfi:

Wes Goodman se volt az, idén nyárig.

ételizésítő 2017.12.05. 23:53:17

@Nazareus:
14 éves kor felett már azt dugsz meg, akit akarsz - már ha beleegyezik -, legalábbis a jelenleg érvényes magyar törvények szerint.
Szóval nem, 14-16 éves kor között már nem büntetendő.

"mert tevölegesen tett érte, hogy a gépére kerüljön az a tartalom"
Kár, hogy kurvára nem ismered a számítógép, a böngésző meg az internet működését.
A te gépeden is van több ezer olyan kép, amiről nem is tudsz. Hogy hol, az attól függ, milyen böngészőt használsz, de egy részük olyan mappákban, amikhez egyébként hozzá sem férsz alapból (az XP utáni oprendszerekben), csak ha megpiszkálod a mappák tulajdonjogát, de attól azok még ott vannak. És még csak illegális weblapra sem kell felmenned hozzá.

"Hasonló példa: ha engem elkapnak, hogy szigorúan titkos iratok vannak a gépemen és nem vagyok rá jogosult, akkor bizony lecsukhatnak"
Attól függ.
De mondjuk államtitkok néhány nagyságrenddel kisebb számban keringenek a neten, mint pedofil pornóképek. És a kéretlen hirdetések előbbit tutira nem, utóbbit olykor felpakolnak a cache-be.

ételizésítő 2017.12.05. 23:54:39

@Nazareus: .
Még csak ez sem igaz, másrészt a hedonizmus messze nemcsak ez.

Helyszíni zsemle 2017.12.06. 00:43:39

@Nazareus: Na igen ez egy erdekes kerdes, hogy mi van a teljesen mestersegesen generalt tartalmakkal, aminek semmi koze sincs elo szemelyhez, igy senki jogat nem sertheti, senkinek nem okozhat kart.
Mondjuk valaki aki jol tud rajzolni, rajzol maganak ilyen elethu pedofil szexualis kepeket, de soha senkinek nem mutatja meg, senki nem tud rolla. Akkor az legalis ? Mert az mar tenyleg embertelen lenne, ha egy mesterseges kep utan kapna valaki 50 ev fegyhazat, ha valahogy megis kitudodna.
Mert ilyen mestegseges kepekkel videokkal siman kilehetne valtani a illegalis tartalmakat.

2017.12.06. 01:06:45

@Isaac Milo Mendez: mit nem értesz kis trollom?

@fénycsepp: egy liberális számára nincsenek tabutémák. A pedifílua tabutéma a legtöbb embernek, nem akarnak róla beszélni, nem akarják megérteni. Nem azt mondom, hogy engedélyezni kellene a pedofíliát, de hogy értelmes vitát se lehet róla folytatni, az elképesztő.
Különbség van pedofil és pederaszta közt is. A pedofil vonzódik a gyerekekhez, de fizikailag nem közeledik hozzájuk, csak mondjuk gyerekekre gondolva veri ki a farkát otthon. Egy pederaszta meg gyerekeket dug. A pedofília nem büntethető, hisz az csak egy gondolat, egy vonzalom. Ha a pedofíliát büntetik, akkor azt is megcsalásnak kell tekinteni, ha egy férfi a szomszédasszonyra gondol, miközben a feleségével szexel.

Nazareus 2017.12.06. 01:07:53

@ételizésítő: Biztos van több ezer kép a gépemen, de tudtommal pedofil tartalom nincs rajta. Kétségkivül lehet olyasmi, hogy hackerek az én gépemen (is) tárolnak illegális anyagot a tudtom nélkül, de hidd el, a rendörök ki tudják találni, hogy szándékos, vagy véletlen került a gépedre. Több dolgot is be lehet vonni, pszichológustól kezdve számitógép-szakértöig. Nehéz elképzelni, hogy pl. a "/my documents/my love/little boys/ folderben nem szándékosan vannak a képek. Persze világos, hogy a pedofilok sem ostobák, el fogják dugni 3 jelszóval védett file-okba, amit csak körülményesen lehet feltörni....

Egyébként meg ne lovagolj a 14-16 év közötti korszakon, alapvetöen a pedofil tartalmakról volt szó, az meg böven ez alatt a korosztály alatt van. Igen, a pedofil tartalmak tárolása és nézegetése legyen büntetendö.

A hedonizmus persze, hogy nem csak a szex, de az örömszerzésért folytatott szex a hedonizmusba szépen beleillik (A hedonizmus az a filozófia, mely szerint az örömök elérése a legfontosabb dolog az életben. ).

2017.12.06. 01:09:52

@Nazareus: persze, jól esik egy felnőttnek. Aztán amikor a 8 éves Bence leszopatja a farkát a WC-ben a kis Klaudiával vagy Dominikkal seggbe dugják egymást, akkor lesz nagy csodálkozás.

Nazareus 2017.12.06. 01:14:28

@karandash: Ez most hogy jött ide? Épp azt irtam neked, hogy NEM kell mesélni a gyereknek sem a homo-, sem a heteroszexuális aktusról. Elolvastad, amit irtam?

2017.12.06. 01:22:15

@incognito ergo sum: szóval neked bajod van azzal, ha egy felnőtt férfi más férfiakkal szexel, de az szerinted egészséves, ha gyerekeknek a seggbekúrás örömeiről tartanak előadást... Nem hiszem, hogy velem van baj.

ételizésítő 2017.12.06. 01:24:57

@Nazareus:
Nem hacker tárolja a gépeden, hanem a géped tölti le a gyorsítótárba. Az emberek többsége a gyorsítótárat nem üríti, úgyhogy van, ahol az utóbbi évek össze képe ott van, csak te azt sem tudod, hol.
(Ezek egy része alapból rendszerkezelésű mappa, még a rendszergazda sem férhet hozzájuk, csak trükközve.)
Na most aki rád akar kenni valamit, az meg tudja, megtalálja, és utána az életben nem mosod le magadról, hogy pedofil vagy. Csak jó- vagy rosszindulat kérdése az egész. Ha a rendőrség példát akar statuálni, hogy pedofilt fogott, akkor te rács mögött végzed.
Na, ezért nem lenne szabad képekért elítélni senkit.

2017.12.06. 01:25:29

@csakférfi: nem gyűlölök és nem utálok semmit, csak azért, mert én nem gyakorlom. A homoszexet is megértem, két férfi ki akar elégülni, ezért seggberakják egymást. Én értem, hogy miért csinálják, nincs ezzel bajom. De egy gyereknek ezt nehéz lesz megérteni.

ételizésítő 2017.12.06. 01:27:38

@Nazareus:
Ja igen, olyan képeket is letölt, amiket te nem is látsz. A gyorsítótár lényege az, hogy előre letölt egy csomó cuccot, hogy amikor az azt tartalmazó weblapra lépsz, ne akkor kezdjen el mindent letöltögetni, mert te anyáznál a legjobban, hogy miért kell még 5 percet várni, míg minden megjelenik.
Viszont ha nem lépsz az adott képet tartalmazó weblapra, az arról előre betöltött kép attól még ott marad a gyorsítótárban. Évekig, ha nem takarítasz ott rendszeresen.

2017.12.06. 01:28:10

@bandigyerek: nem vagyok homofób. És a pedofilokat se ítélem el alapból. Csak arról írtam, hogy egy gyerek nem nagyon fogja megérteni, hogy miért dug két férfi egymással, ugyanis egy gyereknek még nem a napi szexuális kielégülés a központi kérdés.

2017.12.06. 01:36:26

@victor vacendak: "A legsötetebb vallási fanatikus, bigott idiótákon kívül ki az a heteró, aki kizárólag a gyereknemzés kedvéért szexel?"

Írtam olyat, hogy bárki is kizárólag a gyereknemzés érdekében szexel? Nem.
Mit írtam?
Ezt: "ha kérdez a gyerek, akkor arra válaszolni kell, de míg a hetero kapcsolatban el tudod mondani, hogy ott a családalapítás lehet egy végső célja a szexnek, ha nem is az egyetlen célja, de homoszexuálisoknál ki kell mondani, hogy két homo férfi csak azért tossza egymást farba, mert ki akarnak elégülni."

Tehát a családalapítás, gyereknemzés a vegső célja a szexnek, de nem az egyetlen célja. Igen, a szex élvezet forrása is, de nem véletlenül folytatódik a nők hüvelye méhben és petefészkekben. Az evolúció alakította így, hogy végül gyerek lehessen a szexből. Ezt egy gyerek megérti, hisz ő is lett valahogy, lett kistestvére, látja, hogy az állatoknak is vannak utódaik. A biológia vonalat érteni fogja a szaporodásban. A pusztán élvezetért szexelést kamaszkorig nem fogja felfogni.

BiG74 Bodri 2017.12.06. 01:59:45

Eljön az ideje, hogy a gyerekkek beszélni kell a szexről. Nem kell siettetni, de nem is kell kihagyni, és nem szabad démonizálni, saját fóbiáinkat kivetíteni. Ha pedig eljött az ideje, akkor igen kell a homoszexualitásról is beszélni. Viszont nem keverendő a biológiai gyermek fogantatás, születés kérdésköre a szexualitással. Az előbbi korábban magyarázható, és hamarabb is fogja érdekelni a gyermeket, mint maga a szex.

BiG74 Bodri 2017.12.06. 02:01:50

@BiG74 Bodri:
Mondjuk ezt mondta @karandash kolléga is.

csakférfi 2017.12.06. 02:17:15

@karandash:
KÜLFÖLD
Strasbourg: Oroszország emberi jogokat sért a melegtörvénnyel

MN
2017. június 20., kedd 12:12, frissítve: kedd 14:39
Egy rendőr nézi a melegek jogaiért tüntető felvonulókat Szentpéterváron 2015. május 1-én
Egy rendőr nézi a melegek jogaiért tüntető felvonulókat Szentpéterváron 2015. május 1-én
Fotó: Olga Maltseva / AFP

Hozzászólok
Súlyosan diszkriminatív és a homofóbia táptalaja a 2013-ban szövetségi szintre emelt melegpropaganda-törvény, ami alapján három melegjogi aktivistát megbüntettek – ezt mondta ki kedden hozott határozatában az Emberi Jogok Európai Bírósága. A törvény elfogadása ellen négy évvel ezelőtt már az Európai Tanács is élesen tiltakozott.

hirdetés
Az orosz szabályozás pénzbüntetéssel sújtja azokat a személyeket vagy szervezeteket, amik 18 év alatti személyeknek népszerűsítik a homoszexualitást: magánszemélyeknek ötezer rubelt kell befizetniük, ha megsértik a törvényt, cégek és iskolák esetében azonban már 500 ezer rubel (több mint 2,3 millió forint – a szerk.) a büntetés, írja a BBC."
...
...
Az orosz igazságügyi tárca az EJEB bejelentése után közölte: három hónapon belül megfellebbezik az ítéletet. A minisztérium abból indul ki, hogy a „nem hagyományos szexuális kapcsolatoknak a kiskorúak körében való propagálását tiltó számos regionális törvény rendelkezései nem ellentétesek a nemzetközi gyakorlattal, azok kizárólagos célja a gyermekek erkölcsének és egészségének védelme".

Vannak épeszü törvényhozók.
Oroszországban.
:)

BiG74 Bodri 2017.12.06. 02:29:00

@csakférfi:
Ökörség. Mi az, hogy népszerűsíti a homoszexualitást? Beszél róla, elmagyarázza? Az már népszerűsítés?
Mi az, hogy 18 év alatt? Basszus, miért nem inkább 21 éves korban?
Valaki már megint a ruszkik seggében élvezi a meleget.

ételizésítő 2017.12.06. 02:51:11

@karandash:
" A pusztán élvezetért szexelést kamaszkorig nem fogja felfogni. "
Fiatalkoromra visszaemlékezve ebben nem adnék igazat. Szerintem egy 8 éves is felfogja már, az meg még messze nem kamaszkor.
Pedig nem olyan családban nőttem fel, ahol a szexualitás bármikor szóba került volna. Viszont az utcabeli gyerekekkel simán, voltak mindig pár évvel idősebbek is a társaságban, meg persze egy idő után mi lettünk azok, és mi is továbbadtuk a(z elméleti) tudást a fiatalabbaknak.

ételizésítő 2017.12.06. 02:54:47

@BiG74 Bodri:
Pedig ebben tényleg a ruszkiknak van igazuk.
A buzik kicsit átestek a ló túloldalára az egykor üldözöttből, majd megtűrtből már diktálók akarnak lenni. Amit azért tényleg enyhén túlzásnak érzek. Na jó, az enyhén az enyhe kifejezés-

csakférfi 2017.12.06. 05:47:43

@BiG74 Bodri:
Mi probléma azzsl ha az iskolában a melegek nem beszélhetnek a szexuális hovatartozásukról?
Vagy a tűzoltásről a leégett ház tulajdonodának kell előadást tartani?
Vagy a tűzoltó kompatens ebben?
Ne essünk már a pozitív diszrimináció mocdarába.

carrot cake 2017.12.06. 06:17:59

Ahhoz képest hogy a cikk "gyerekszájról" szól és nyilván gyerekkori fél-, negyedinformációkból idő előtt összerakott tévhitek ahhoz képest eléggé félrecsúsztak a hozzászólások.
De ez is csak azt bizonyítja hogy még mindig nem tudjuk a szexualitást a helyén kezelni és megfelelő információkkal megfelelő időben ellátni a csemetéket. Meg még azt is hogy rossz példát mutatunk vagy nem akkor és ott korrigálunk.
Pl szájonpuszi nyilvánosan - gyerek beugrik közéjük hogy nem akarok kistestvért és elsüllyedünk szényenünkben. Ez tipikus történetnek látszik hogy a gyerek valamikor valamivel le lett oltva, vagy olyan helyzetbe került valaha hogy nem feldolgozható információt kapott. Nem elsüllyedni kellene.
Jó móka a gyerekszáj, szórakoztató, de el kell gondolkodni rajta hogy mennyire vagyunk mi mögötte.

csakférfi 2017.12.06. 06:32:12

@carrot cake:
Igazi magyar keres alkalmat egy "kis" buzizásra...cigányozásra...zsidózásra...brusszellezésre...sorosozásra.....stb.

Amúgy a poszt kedvéért.
6 éve hogy megnősültem akkor a nagyobbik fiu a kettő közül a feleségemnek, egy este a lépcsőn cigiztem és beszéltem arról mennyire szeretem az anyját....ezért vettem el feleségül!
Kérdése: "és akkor tényleg minden este...? "
Mondtam neki..."azért már nem vagyunk 20 évesek (akkor 45 voltam) .
Gyanítom valahol hallotta hogy ha valakik nagyon szeretik egymást akkor miden este sexelnek.
:)

carrot cake 2017.12.06. 06:36:09

Homofób hozzászólóknak meg tudomásul kellene venni hogy a jelenség létezik, amióta az emberiség kb. Tehát sem törvénnyel sem gulággal, sem tűzzel vassal nem lehet kiírtani mert bennünk van. Sőt talán legnagyobb pofonokat gyerekeik által épp a homofóbok kapják. Már pedig ha van, akkor beszélni kell róla. És ez nem a rossz vagy jó kérdése.
Tényleg azt akarjuk hogy a gyerek toleráns legyen vagy azt akarjuk elérni hogy homoszexuális ne legyen. Mert az elsőt tudjuk befolyásolni a másodikat nem bármennyire is zsigerből jó lenne egyeseknek.

csakférfi 2017.12.06. 06:37:15

@incognito ergo sum:
Vetítesz.
Nem a kerdésre válaszolsz.
Terelsz.
Nem vagy egyenes ember.
Azaz buzi vagy.
A szó nem szexuális értelmében.

carrot cake 2017.12.06. 06:38:40

@csakférfi: Na ez az.... :) Jól csinálod !

csakférfi 2017.12.06. 06:55:24

@carrot cake:
Hol felt€tel az hogy a gyerek toleráns kell legyen?
Akkor mit értesz "lázadó" szellemiségen"?
Tévrszme a "homofóbia".
A gyerekeim zsigerből utálják a buzikat...az anyjuk is.
Miért kellene ezen változtatnom?
Ettől még tudunk boldog családot alkotni.
Vagy te azt képzeled ez kizárja?
Akkor sohasem éltél boldog ,kvázi kiegyebsúlyozott családban.
Nem a mi dolgunk változni.
Mi tudjuk hogy mi normálisak vagyunk..
Egészséges én tudat.
Mond ez valamit neked?
Ugyanis ha te szidod azokat akik a buzikat nem szeretik ....ugyan azt teszed amit mi.
Nem szereted a "homofóbokat".
Ráadásul a hozzád hasonló "támogató" gondoljodás miatt a buzik vérszemet kaptak.
Felvonulnak nyilvánosan a büszkeségükre hivatkozva.
Attól büszkék hogy fel merik vállalni a másságukat.
Ki a faszt érdekel?
Én meg felvállaltam két gyereket akiknek nem is én vagyok az apja....eljárok háromműszakba hogy jól éljünk......segítem a félig béna apósomat és beteges anyósomat......stb.
Ki nem szarja le a büszkeséget basszus.

csakférfi 2017.12.06. 06:59:59

@carrot cake:
Basszus!
Most olvastam a....
Bocsánat!!
Mentségemre legyen mondva a héten éjszakás vagyok.
Most a buszról pötyögök.
Mégegyszer.
Bocsánat!!
Félreértettem.

carrot cake 2017.12.06. 07:29:06

@csakférfi: Az egyik legnagyobb emberi erény ha valaki elnézést tud kérni. A legkellemesebb érzés meg megbocsátani. Természetesen semmi nem történt. Aludj egy jót, és még egyszer : jól csinálod. :)

carrot cake 2017.12.06. 07:32:14

A félreértés oka hogy nyakatekerten fogalmaztam:
Toleranciát tudunk a gyereknek tanítani, "helyes" szexuális orientációt nem.

Nazareus 2017.12.06. 08:15:01

@ételizésítő: A gépem _csak_ akkor tölti le a gyorsitótárba, ha olyan oldalakat keresek fel. Mivel nem keresek fel ilyen oldalakat, ezért nem is tölti le. Csak a hacker verzió lehetséges.

"A rendörség példát akar statuálni" érved azért nem jó, mert akkor gyakorlatilag semmiért se ültessünk le embereket, hátha épp mondjuk lopásért akar példát statuálni.

Szóval továbbra is azt mondom, hogy akinek a gépén pedofil tartalmat talál a rendörség az 90%-os eséllyel szándékos és valószinüleg megérdemli, hogy lecsukják.

nikkel odeon 2017.12.06. 08:55:32

@Helyszíni zsemle: Igazából csak az a kérdés, hogy te látens vagy "rendes" pedofil vagy-e. Mire fel terjeszted az "igét"? Mindenesetre egy "valamire való" pedofil nem a 12-16 éves korosztályból keresi a "párját", hanem, a 6-8 évesek, vagy még fiatalabbak között... szóval van még hová "fejlődnöd"... Amúgy rohadt nagy különbség van egy 16 és egy 12 éves GYEREK között is. Az előbbi se feltétlenül tudja, hogy mit akar (a 12 éves meg biztos, hogy nem), csak azt tudja, hogy kíváncsi arra, hogy milyen lehet dugni. Ami persze könnyen elsülhet rosszul. De akkor inkább egy 12-16 éves kortársával süljön el rosszul, mint egy 40-50 éves, sokat tapasztalt pedóval.

Amúgy biztos ismered a törvény adta lehetőségeket, elvileg talán 16 éves kor fölött már nem büntetendő. Ez a korábbi érés, és a társadalmi igény miatt szerintem még belefér. Sőt, ha mind a két fél 18 év alatti, akkor talán 14 év a legeslegalsó korhatár.

A probléma pedig alapvetően ott van, és amiatt lesz istenigazából bűn a pedofília, mert a gyerek még semmiképp sem tudja, hogy mi vár rá (ugye még nem szexelt senkivel), és hogy ez milyen hatással lesz rá. Sok esetben az egész életére jelentős hatással van, akár teljesen tönkre is teszi legalább a szexuális életét. (Azt hiszem amúgy viszonylag sokan közülük is pedofilok lesznek "jobb híján".) Az meg, hogy egy 4 éves kislány nyalókaszopogatást imitál, és fingja sincs arról, hogy mit tettél vele, még 10 év múlva is hatalmas lelki törést okozhat neki, amikor megtudja, hogy milyen mocskosul KIHASZNÁLTAD. Mert a pedofil az igenis KIHASZNÁLJA az ÁLDOZATÁT. Még akkor is, ha az áldozat látszólag belement az egészbe.

De persze javíts ki, ha tévednék, neked valószínűleg first hand tapasztalataid vannak erről...

Nazareus 2017.12.06. 10:05:03

@nikkel odeon: Teljesen igazad van. Nekem a kérdés inkább az, hogy kezeljük azt a pedofilt, aki nem molesztál senkit, de rendel magának egy felfújható gumigyereket...?

Értem én, hogy az emberekben ilyenkor felgyullad egy vészjelzö lámpa, hogy "oké, most _még_ csak gumigyerek, na de mikor fog áttérni igaziakra?". Na de ez alapján még nem lehet elitélni/megbélyegezni, hisz ennyi erövel minden GTA játékost is el lehetne...

Helyszíni zsemle 2017.12.06. 16:59:16

Rakerestem, es elkepeszto, de Angliaban a gyerek alaku babakat tiltjak.

www.blikk.hu/aktualis/kulfold/egyre-nehezebb-lenyomozni-a-gyermek-meretu-szexbabakat/4zx9y92

"Anglia - Az elmúlt 18 hónapban összesen 7 embert gyanúsítottak meg azzal, hogy megpróbáltak a határon átvinni életnagyságú, szilikonból készült gyerek szexbabákat."

Eszelos, mert egyszeruen kizart, hogy ezzel barkinek barminek serelmet kart okozna. ha valaki a lakasaban egy bizonyos alaku szilikon tombot tart, es azt soha nem visszi ki onnan, soha senki nem latja. Ez mar tenyleg a gondolat rendorseg, a "megtiltom hogy azt gondold" kategoria.

Nazareus 2017.12.06. 17:13:47

@Helyszíni zsemle: Érdekes... mondjuk a blikk nem biztos, hogy a legmegbizhatóbb forrás, de el tudom képzelni, hogy igaz. Nem tudom mi az álláspontom ebben a kérdésben. Ambivalens vagyok. És ha valaki csak rajzol magának gyerekeket, vajon az tilos Angliában? És ha a rajzok inkább kockákra hasonlitanak?

Értem én, hogy valahol kell határt húzni és bárhol húzzuk, az önkényes és lesznek határesetek. Szóval végül is el tudom fogadni a babák tiltását is. Bár jobb lenne valami tudományos mérés, hogy mi a jobb a társadalomnak (és föleg, az igazi gyerekeknek), ha hagyjuk, vagy ha nem.

Helyszíni zsemle 2017.12.06. 17:15:59

@nikkel odeon: "Mire fel terjeszted az "igét"? "

Az emberseg es a jozan esz neveben. Mert teljesen nyilvanvalo, hogy fenykepnezegeto artatlan embereket a rablogyilkosag mertekeben elitelni, megalazni a semmiert, az boven kimeriti a kozepkori boszorkany uldozest. Ha a 30-40 evekben elnenk, akkor valoszinuleg a zsidouldozes ellen is tiltakoznek, ez ugyan az.
Raadasul ennek az egesz pedofil hiszterianak ott a masik aspektusa, az altalanos FERFIGYULOLET, FERFIULDOZES. Minden ferfi szuletetten bunos, mert ferfi. Ennek a neveben semmisitenek meg jelenleg ferfiakat, allitolagos evtizedekkel ezelott elkovetett buneik miatt pusztan bemondas alapjan.
Ilyen volt a boszorkany uldozes 300 eve, feluvoltott valaki, hogy BOSZORKANY, es mar gyujtottak is a magjat. Csak akkor a noket uldoztek szexualis alapon, most meg a ferfiakat. BUNOS VAGY MERT FERFI VAGY !!!!

Nazareus 2017.12.06. 17:34:10

@Helyszíni zsemle: " fenykepnezegeto artatlan embereket" - Azt értsd meg, hogy nem ártatlanok, mert olyan fényképeket nézegetnek. A szemedben lehet, hogy ártatlanok, de szerencsére a törvény elött nem.

csakférfi 2017.12.06. 20:39:51

@carrot cake:
Köszönöm!
A "homofóbot" nem éllel és sértőn írtad.
Ezen "csúsztam " meg.
:) :)

bandigyerek 2017.12.10. 08:49:56

@csakférfi: Általában az ilyen éles, gyűlölettel teli kirohanásokat a rettegés táplálja. Lehet hogy egykoron egy huncut nagybácsi megpiszkálta és azóta retteg, hogy újra megtörténhet.

bandigyerek 2017.12.10. 08:58:32

@karandash: De a posztban pont arról van szó, hogy felmerül a kérdés sok szexuális témában a gyerekek között. Tévesen informálódnak egymástól, vagy félreérthető internetes tartalmakból, és ez torzíthatja a személyiségüket, mert ha nem értenek valamit, magukra maradnak a témával, és össze-vissza gondolkodnak. Ettől már jobb, ha a szülő probálja helyre tenni a fejében a dolgot, mert attól rosszabb nincs, hogy ehhez te még kicsi vagy, majd ha felnőtt leszel, stb.

csakférfi 2017.12.10. 19:57:05

@bandigyerek:
A rettegésem 51 évesen az irányba csap ahonnan fenyegetve érzem magam.
Az intenditásom hetero....amúgy mélyről ösztönszerüen.
Innen az ellentét a buzik irányában.
Ha nem "huncut nagybácsi" akkor egy vadidegen.
Akkor anno ha sikerült volna a gyűlöletemet érvényre juttatni akkor most ......gyilkos lennék.
Nem csak férfi.
Nem tudom a buzinak vagy nekem van nagyobb szerencsém e tekintetben.
aara büszke vagyok hogy "csak egy férfi"
arra már nem lennék "gyilkos".
Pedig ha ölni kell....remélem láttad az amcsi filmet.
Drukkoltam a szinesbörünek hogy felmentsék.
Ez a teljesen emberi.
Nem amit a kender vallások követői hirdetnek.
Kb. ennyi az indítékokről és okokról.
kielégítettem a kíváncsiságod?

bandigyerek 2017.12.29. 06:15:18

@csakférfi: Értem, szóval csak megpiszkáltak... szakembernél voltál vele?

csakférfi 2017.12.30. 12:28:29

@bandigyerek:
"Értem, szóval csak megpiszkáltak... szakembernél voltál vele? "

Te érteni???
Mit?
Mégis melyik szakember??
Mi a "szakképesítése"?
Pszichomókus...vagyis pszichológus?vagy orvos?Miből kellene kigyógyítani??
Na ne nevettess.
:) :) :)
Egyébként nem mondod hogy dec 29.-én jut eszedbe olvasgatni,az én emlékeimet.Amik ilyenkor év végén a jelentőségüket vesztik.meg egyébként sem ezek körül forog a világ.
Nincs jobb dolgod?
Nekem van.
úgy hívják feleség...gyerekek...hobbi...állatok...rokonok...stb.
Magányos egy ember vagy.
ajánlom szakember helyett a felsoroltak egyikét.Én legalább jót akarok neked így ünnepek közt.
:) :) :)

bandigyerek 2018.01.04. 17:06:05

@csakférfi: Dehogy olvasgatom én az emlékeidet. De tiszta sor, hogy látens buzi vagy, afféle Titkos Ilona... :D

csakférfi 2018.01.04. 22:38:44

@bandigyerek:
Te sík hülye vagy.
Biztos hogy hetero vagyok.
Ugyanis élvezem a sexet a feleségemmel. A nyafogò "miért nem szeretnek engem"....férfiak és nök dühöt vàltanak ki belölem. Aztàn haragot.
Ez a normàlis.
Az hogy teazzal a tévképzettel élsz hogy "csak làtens buzi lehet aki gyülöli ezt a fajta majmot" a szellemi egyszerüségedet bizonyítja.
Pedig csak egy birka vagy.
12 egy tucat.
Na csö. Van jobb dolgom is annàl mint hogy egy ostobàt gyözködjek arròl mi nem vagyok.